/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
kedeldragt til børn?
Fra : sonjajensen
Vist : 5441 gange
50 point
Dato : 30-07-05 13:34

Nogen der ved, hvor man kan få kedeldragter til børn? Jeg kan ikke finde det nogen steder. Jeg kan huske vi søskende havde små kedeldragter, da vi var børn og skulle ud og makke, men hvor i alverden køber man dem? Har en søn på 2, såm meget gerne vil med ud og lege mekaniker, male osv. Det ville jo være praktisk med en kedeldragt..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-07-05 13:36

Jeg har på et tidspunkt købt en hos Havhøkeren i Gilleleje

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 30-07-05 13:38

http://www.armyvarer.dk/group.asp?group=124&sub=0

Hvad med denne side ?
Det er det bedste jeg lige kan finde.

Ellers hvis du bor helt nede ved Grænsen, ved Gejlå, der er en forretning, som har alt muligt tøj, mindes at de har kedeldragter til børn, det havde de i hvert fald i 90'erne, men det er efterhånden mange år siden, at jeg sidst har handlet der.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 30-07-05 13:39

Alternativt kan du købe en tynd flyverdragt. Nogle er lavet så man kan pille foret ud her om sommeren.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-07-05 13:40

48 30 16 99 tlfnr. til Havhøkeren

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 30-07-05 15:24

Kansas Arbejdsbeklædning har de blå kedeldragter, du efterlyser. Fås (eller kan bestilles hjem) i byggemarkeder o.l., der forhandler Kansas.

Kommentar
Fra : zita30

Dato : 31-07-05 18:13

du kan få dem i indkøbsforeninger på havnen i bla: Hanstholm , Skagen, Hirtshals

Zita