/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
købe cd på nettet
Fra : frueyde
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 30-07-05 10:43

hvor på nettet kan det betale sig at købe en cd, det skal lige siges at det er en dansk cd jeg skal bruge, og den er udsolgt i alle butikker her.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 30-07-05 10:45

Hvis den er udsolgt, så kan det vel betale sig at købe den hvorsomhelst de kan levere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-07-05 10:52

Du kan mod betaling downloade hos www.tdc.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-07-05 10:53

Og så selvfølgelig brænde den bagefter

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 10:53

hvis du nu fortalte hvad det var for en kunne en eller anden jo henvise til den

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 30-07-05 11:00

jeg er ikke intreseret i at downloade den men få den tilsendt. det er Manzine en knægt på 11 eller sådan noget det er hiphop

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 11:01

fruyde - det er måske også muligt netop at finde ud af hvor man kan købe den

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 30-07-05 11:04

ja, jeg kan godt finde den på nettet, men vil ikke bare købe det første sted hvis den findes meget billigere et andet sted, har set den til 139,00 og 29,00 i forsendelse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 11:05

- jaja da - det går det stadig ikke nemmere at hjælpe dig hvis du ikke oplyser hvad den cd hedder

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-05 11:15
Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 30-07-05 11:38
Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-05 12:12

Det er nok knægten, der kalder sig Manzini, du tænker på, og hans album "den vilde side".... Mit bedste forslag, når du ikke vil købe den som download hos TDC, Box, Føtex eller andre, er at bruge den glimrende service www.kelkoo.dk , som sammenligner priser. I dette tilfælde kan man dog ikke finde noget billigere end 139 kr + fragt, så det hjælper ikke så meget - men brug den side en anden gang, hvis du vil vide, om et produkt kan skaffes billigere et andet sted på nettet.

Godkendelse af svar
Fra : frueyde

Dato : 30-07-05 14:25

Tak for svaret Kazistuta. Det var jo lige et sådan svar jeg søgte