/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
klang i lydoptager
Fra : NLC9700
Vist : 271 gange
50 point
Dato : 30-07-05 02:06

hey

kan man downloade et program hvor der kommer klang på det man eks. synger?

hilsen
niels

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 30-07-05 09:26

Er det ekko, reverb...osv...du mener...for dét leder jeg sq osse efter?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-05 09:45

Selvfølgelig kan du få studioprogrammer til diverse redigering og andet, men næppe nogen gratis........

Kommentar
Fra : Rene.AN

Dato : 31-07-05 23:51

Hej Niels.

Hvis det skal være et program hvor der kommer klang på til LIVE optagelser, Altså i real time, skal du nok have fat i noget hardware, som noget mixer værk. Hvis du synger ind først og skal ligge vokalen ind i musikken bagefter, kan du bruge Wavelab, eller cool edit, som er udemærkede til den slags. Der er både ekko "delay" rumklang (reverb) og der er en del forskellige valgmuligheder.

Men skriv hvad du præcist skal, så kan jeg meget bedre hjælpe dig