/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Linien
Fra : PrivateDK
Vist : 1828 gange
150 point
Dato : 30-07-05 00:28

Jeg søger noget information om nogle tegnefilm, jeg husker dem som linien.
Det er små korte tegnefilm Italienske eller franske.
Man ser en hånd med en blyant tegne en streg som så bliver levende, til en lille temperamentfuld figur.
Der kører noget musik i baggrunden alla badabada......
Farven på baggrunden/ papiret skifter efter figurens humør.
Er der nogen der kan henvise til en hjemmeside med mere information, eller hvad den hedder korrekt?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-07-05 00:34

Jeg kan godt huske den og så vidt jeg ved var den fransk. Jeg har også lige søgt lidt på nettet men det er godt ikke meget der dukker op om den

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-07-05 00:36

Jeg kan godt huske den og så vidt jeg ved var den fransk. Jeg har også lige søgt lidt på nettet men det er godt ikke meget der dukker op om den.
Det var kun et vrøvle sprog der blev snakket i filmen ligesom du selv er inde på, men meningen var nu nem at forstå

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-07-05 00:40

linus på linien

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-07-05 00:42

Jeg fandt kun frem til at "LInien" muligvis er Italiensk:

/// phorum - TV serier - Mangler du titlen på børnetime?... Jimmy Stahr.. senere politiker..i børnebio-udsendelser.. - "Linien".. genial italiensk (?) tegnefilm, igen dogmepræget.. om ..////

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-05 00:47

Den er af og til stadig i fjernsynet - prøv at skrive til DR eller TV2

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 160 point
Dato : 30-07-05 01:02
Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 30-07-05 01:10

Tak for svaret tedd.
Bedre bliver svaret vel ikke.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 30-07-05 01:14

Fandt en del af dem på emule