/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Forsinket lyd
Fra : timeglas
Vist : 1244 gange
150 point
Dato : 29-07-05 23:56

Hej

Når jeg afspiller DVD film, Mpeg filer eller AVI filer i WMP version 9 eller classic, så er lyden forsinket med nogle sekunder. Har prøvet at slukke pc og genstarte op til flere gange men det ændres ikke.
Fandt et tidligere spørgsmål som minder lidt om det. http://www.kandu.dk/dk/spg/30467
Der foreslåes at jeg downloader nye codec, men det er fra en russisk side og det ser lidt mistænkeligt ud. Er det mine codec den er gal med? hvis ja er der nogen der har et bedre sted at downloade?
Jeg har K-lite codec pack til wmp 9 og windows 2000.

mange hilsner fra timeglas

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-07-05 00:39

Ja, det kunne godt være en codec fejl, prøv at afinstaller dem du har nu, og installer Divx 5,2 pro
http://www.divx.com/divx/create/download/
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : Tec_Raven

Modtaget 150 point
Dato : 30-07-05 02:48

hent http://www.free-codecs.com/download/ACE_Mega_CoDecS_Pack.htm det er den beste og den med flest muligheder i prøv den og du vil blive klælig overrasket
MVH Tev_Raven

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 31-07-05 10:30

Tak for svaret Tec_Raven. Jeg har prøvet at downloade det. Der er også mange muligheder, men lyden er desværre stadig forsinket. Jeg lukker dog spørgsmålet nu.
Hilsner fra Timeglas

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 31-07-05 11:54

lyder som om det er en hardware fejl så vis du ikke kan instille til og passe sammen er det kun ppå en eller er det alle ting du afspiller?? nu er jeg jo lidt nysgerrig hehe