/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
kan fast IP adr. bruges til 56k modem
Fra : ganic
Vist : 293 gange
100 point
Dato : 11-10-02 20:14

HarTDC-ADSL opkobling, kan denne opkobling bruges af en cpu med alm. 56.6K modem?
Der er fast IP adresse.
Det er irreterende at man ikke kan bruge samme opkobling til erhverv og privat - pengende kommer sku da fra samme kasse....

Den håbløse nørd.

Kommentar
Fra : ganic

Dato : 11-10-02 23:20

det jeg vil er at bruge instillinger som er (fast IP adresse, DNS streng etc) til at koble op med via et "gammeldags" modem.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 11-10-02 23:52

Din faste ip-adresse følger ikke med når du kobler op med et gammeldags modem. Da kobler du op mod en anden modempulje end dit ADSL modem og derfor får du også en anden ip-adresse.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-10-02 23:01

On Fri, 11 Oct 2002 18:14:14 GMT, ganic wrote:
> HarTDC-ADSL opkobling, kan denne opkobling bruges af en cpu med alm.
> 56.6K modem?
> Der er fast IP adresse.
> Det er irreterende at man ikke kan bruge samme opkobling til erhverv og
> privat - pengende kommer sku da fra samme kasse....

Dit indlæg giver ingen mening, forklar dig venligst igen

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-10-02 00:38

"ganic" <ganic.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:loEp9.93450$Qk5.4223858@news010.worldonline.dk...
> HarTDC-ADSL opkobling, kan denne opkobling bruges af en cpu med alm.
> 56.6K modem?
> Der er fast IP adresse.
> Det er irreterende at man ikke kan bruge samme opkobling til erhverv
og
> privat - pengende kommer sku da fra samme kasse....
>
> Den håbløse nørd.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/

> "Vejen til en hurtig løsning"
Hvordan kan det være at mange af dem der underskriver sig med
http://www.kandu.dk/ stiller spørgsmål der er helt hen i vejret ??
Hvordan skulle noget ADSL (Via modem/ router /routers-witch/hub eller
hvad du kalder det) der ender i et ethernetkoret have noget at gøre med
et modem.....
Du kan roligt blive ved med at se porno og downloade det program der er
krævet, hvi du ikke har et moodem tilslutte får fu ikke noggen ubehalige
telefonrgeninger.
Men har du et modem så få TDC voksen spæring.

--
Kim Nielsen

Kommentar
Fra : ganic

Dato : 12-10-02 12:32

Til Zonker
NÅ men forstår jeg det sådan at, det ikke er muligt at bruge det samme abb. til adsl og gl. modem...

Kommentar
Fra : ganic

Dato : 12-10-02 12:32

Til Zonker
NÅ men forstår jeg det sådan at, det ikke er muligt at bruge det samme abb. til adsl og gl. modem...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-10-02 12:33

On Sat, 12 Oct 2002 01:37:40 +0200, "Kim Nielsen" <please@nospam.dk>
wrote:

>Men har du et modem så få TDC voksen spæring.

Har TDC ikke aktiveret den hos alle kunder der ikke bar bedt om ikke
at have den?

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 13-10-02 00:49

Hej ganic,

øh... har du ikke et netværkskort på den computer hvor modemet er tilkoblet?
så du ka' koble dig på ADSL linjen via den...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : ganic

Dato : 13-10-02 17:23

hej starup,
der er lidt beskrivelses problemer hva´.
kontor er koblet op via adsl-fast ip osv.
privaten kører via gl.dags modem.
ideen er så at bruge den samme opsætning, samme logon, istedet for at ha´flere abb.
måske det har noget med opsætningen at gøre?

mvh
ganic