/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bluetooth virker ikke i pc suite
Fra : Anduzz
Vist : 399 gange
175 point
Dato : 29-07-05 19:19

Hej..!

Jeg kan godt bruge bluetooth mellem min nokia 6230i og bluesoleil...

Men når jeg vil tilsluttes med pc suite kommer denne meddelse 'tilslutningstypen kan ikke bruges. Kontroller, at al nødvendig hardware og software samt alle nødvendige drivere er installeret'.

Hvad gør jeg forkert..?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-07-05 20:19

kontakt nokia careline det er ikke alle typer nokia undestøtter

Kommentar
Fra : Anduzz

Dato : 30-07-05 18:55

Alle typer..?

Mener du alle typer bluetooth dongles..?

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 31-07-05 13:24

Har du sat pc suite op til at den skal connecte med din BT enhed. Mange gange står de som standard til kabel. Indimellem så er det en simpel fejl, der opstår i tilslutningen.

Kommentar
Fra : Anduzz

Dato : 01-08-05 17:54

Ja. Det har jeg gjort for lang tid siden.

Kommentar
Fra : Kaaasper

Dato : 26-08-05 00:03

Hey..
Jeg har det samme problem som dig Anduzz.
Jeg har også en 6230i, men jeg kan ikke få musik eller noget som helst over på den, fordi jeg ikke kan få mit bluetooth til at virke.. Hvad skal jeg gøre? :(

Kommentar
Fra : goodfriends

Dato : 21-02-06 19:46

Jeg bruger også Nokia 6230i og Bluetooth fra Billonton.

Første gang virkede installisionen ikke, med det kom den til.

Først installere Blue pinden som standard Windows Bluetooth,
gør den i Win Xp. automatisk

derefter installere Nokia programmet, og husk at klikke på "Windows Bluetooth2,
når du kommer til den del

Wolfstone