/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
MOLOKYLE - Speciel menu
Fra : CLAN
Vist : 380 gange
5 point
Dato : 29-07-05 16:29

Hey Molo
Vi har leget lidt med den her før. Det drejer sig om en speciel menu, du kan se den på http://www.nissan.dk/ (top menuen).
Hvis du kan, har tid, lyst og alt det der... vil du så hjælpe med det?
Budet står selvfølgelig åben for alle, men siden Molokyle har været på banen før, så er det ham jeg henvender mig til i første omgang.
Hygge... og go' weekend
Søren

NB: Points forøges senere, når brugbar menu instruktion foreligger / er lavet

Accepteret svar
Fra : Mad_Nuser

Modtaget 5 point
Dato : 29-07-05 20:27

hej CLAN

her er der et program til at lave horisontale menuer med den gemmes som en flash fil *.swf
http://www.scriptocean.com/hmenu.html
det er let at anvende.
måske kan du bruge det

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-07-05 11:52

Hey Mad-Nuser
Takker for dit bud, men jeg har + kender 117 andre programmer til at fremstille menuer med.
Mit problem er, at jeg skal lave en menu 100% magen til (dog ikke så mange under menuer) den anviste fra Nissan.
Molokyle og undertegnede har "leget" lidt med det tidligere i CSS men det er ikke 100% det samme - desværre!
Du kan sikkert gætte dig til, at det er til en autoforhandler. Jeg har et Nissan godkendt koncept, men syntes ikke helt selv, at menuen her fungere optimalt på alle platforme (lavet i Java).
Siden Molo ikke dukkede op... så vi kunne fortsætte fra hvor vi slap, så tilfalder de sølle 5 points dig
Hvis du er rigtig skrap til at programere (menuer), og kan lave en magen til den på http://www.nissan.dk/ eller 99% magen til, så lad os endelig snakke sammen. Jeg har nemlig givet mere eller mindre op
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 30-07-05 12:24

Tak for svaret Mad_Nuser.