/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvilken cykel kan anbefales?
Fra : Satellit
Vist : 767 gange
100 point
Dato : 29-07-05 10:29

Jeg står for at købe en ny cykel og kunne godt tænke mig en City Bike. Den eneste City Bike jeg har prøvet at køre på er en Everton City Limit, og den er meget behagelig.
Jeg har ikke behov for en meget fancy cykel med en masse gear; 3 gear er rigeligt for mig. Prismæssigt forestiller jeg mig op til max. 4000 kr.
Kildemoes er ikke noget for mig, men ellers er jeg åben for alle forslag.
Er der nogen der kan anbefale et godt mærke og evt. hvor cyklen kan købes?
Jeg bor i København.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-05 10:36

hver sin smag - så det er da lidt svært
jeg købte for nogen måneder siden en "tåstrup katmandu " og har ikke fortrudt - god mod ryggen - letvægter da det er aluminium stel - og der hvor jeg fandt den kostede den det halve af hvad den kostede andre steder (næsten)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-05 10:38

sludder og vrøvl - det er ikke tåstrup men TÅRNBY (havde vist noget andet i tankerne)

du kan jo kigge her

http://www.riis-cykler.dk/cykler_city.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-05 10:41

nu er det jo noget med dine krav osv - jeg har også prøvet en everton først men valgte sidstnævnte - kører meget og den er stabil og uhørt behagelig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-05 10:42

OG..... så kan den stort set købes overalt - nu stopper jeg før jeg ender i enemands snak

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 29-07-05 10:50

prøv en jupiter www.jupiter.dk de kan også sende til dig. de har nogle vildt fede cykler, gode og robuste og billige.

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 110 point
Dato : 29-07-05 10:51

øhh. ups. her er den rigtige http://www.jupitercykler.dk/ sorry

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-07-05 10:54

Hvor købte du den henne?

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-07-05 10:54

Spørgsmålet var til miritdk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-05 10:56

Sattelit jeg bor i nord sjælland - men ved der er mange steder i kbh - min veninde købte også en - og det var i kbh et eller andet sted

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 29-07-05 10:57

Melander, - tager forbi én af forretningerne der står nævnt i dit link i morgen og kigger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-05 10:58

ringer ski lige og hører ad

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-05 11:09

hmm hun kunne ikke huske andet end at det var på lyngbyvej - men den er ikke svær at finde - prøv en google søgning for eks

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-05 11:09

hmm hun kunne ikke huske andet end at det var på lyngbyvej - men den er ikke svær at finde - prøv en google søgning for eks

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-05 11:33
Kommentar
Fra : ampere

Dato : 29-07-05 11:51

Cykologen ved Rødovrecentret har MBK-cykler der går under navnet "Cykologen". Prisen er gerne et par tusinde billigere end MBK, mens cyklen er præcis den samme. Har selv en City Bike, som jeg er rigtig glad for (med indvendige gear).

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 29-07-05 15:04

Miritdk, jeg ved godt du havde mig i tankerne, da du skrev Tåstrup.

Har du savnet mig?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-05 22:14

hahaha - ja selvfølgelig maj_britt -

ps - tårnbyes cykler er også med indvendigt gear og let som bare den

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 01-08-05 13:42

Tak for svaret Melander. Jeg fandt en god cykel det sted du anbefalede.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-08-05 20:17

ok, de er ret fede ikke, og så er det en rigtig god kvali´

held og lykke med den..

hygge Melander