/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Arne.Jakobsen
Fra : Toupie
Vist : 237 gange
1 point
Dato : 29-07-05 01:06

Ja, den kommentar du kommer med i http://www.kandu.dk/dk/spg/71468 syns jeg, jeg bliver nød til at kommenterer, men jeg vil ikke spamme Vibsens tråd yderligere, så derfor denne tråd

Arne, jeg ved godt, at du har svaret på Vibsens spørgsmål (og at jeg ikke har) men det er heller ikke dét det drejer sig om - men derimod at du bruger tråden til at gøre Refi opmærksom på at du ikke er tilfreds med ham.........det er unødvendigt vil jeg mene Det må være op til Vibsen og Vibsen alene som spørgsmålsstiller, at bedømme svarene - og ikke dig....eller nogen andre for den sags skyld

Om Refi svarer på den ene måde i et spørgsmål eller på den anden måde er også sagen uvedkommen - det handler om ikke at spamme div. tråde med ureavante kommentarer, som du jo også selv er inde på. Jeg ved godt, at min kommentar var fuldstændig urelevant men jeg er bare snart så træt af, at se tråde blive spammet den ene gang efter den anden - og træt af at se dig kaste med sten når du burde vide bedre....du siger jo alt det rigtige, du efterlever det bare ikke selv.

Mht. til at du forlader de tråde hvor du bliver "svinet" så kan jeg så udemærket forstå dig - bruger selv samme metode

Når du har læst denne tråd må du meget gerne komme med en kommentar så jeg kan få lukket tråden igen

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-05 01:10

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-05 01:15

Toupie

arne.jakobsen svarede ikke rigtigt i ovennævnte tråd.

Det var efter at jakjoe havde svaret, at arne.jakobsen rettede på sit eget tidligere svar.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 01:19

Ans, det er urelevant i denne sag, eller det er ihvertfald ikke min pointe i denne tråd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-05 01:25

Toupie

Jeg ved godt hvad din pointe er

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 01:27

Tak Ans og jeg er da også glad for at du skrev det kl 01:15 ........sad nemlig og lurede lidt på hvad det dog kunne være der var så morsomt, og overvejede at spørge dig men blev enig med mig selv om, at jeg nok var bedst tjent med ikke at vide det

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 11 point
Dato : 29-07-05 01:29

Problemet er at jeg har været alt for blødsøden...

Disse bemærkninger slog hovedet på sømmet

Citat
Toupie - Ja Kammertonen "A", den er jeg med på, men refi kender den IKKE selv. Og hvis HAN ikke kan holde kammertonen, så er jeg mand for at slå fløjten ud af hans lille dumme mund. Man/jeg vil IKKE lade sig pisse på af NOGEN, ej heller refi. Det bør efterhånden være gået op for alle.

At den multihandicappede lille skiderik, tror at hans multihandicap gør at han kan tillade sig ALT, bør han tale med sine pædagoger om.

Jeg kender, og har kendt mange handicappede, men INGEN af dem tror at deres handicap giver dem ret til at opføre sig svinsk og dumt. (Som refi)

Citat
Toupie - Min 00:44 var IKKE ondt ment, men uanset ens fysiske handicap, skal man squ ikke tro at man er fredet. Jeg har efterhånden fundet ud af HVEM der er handicappede og ikke. De fleste KAN opføre sig pænt. Men IKKE alle.

Derfor. refi har fandenme at opføre sig ordentligt, uanset graden af hans handicap. Men han tror åbenbart at han kan tillade sig alt, bare fordi han sidder/ligger med en stavespade i munden.

Det er så langt ude at der knak tråden.....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-07-05 01:30

Ja, og jakjoe kunne han ikke så godt tillade sig at angribe med "bliv væk fra mit spørgsmål", da han havde svaret før ham selv.

Men det kan jo tænkes, at AJ ser refi som en trussel i pointræset, fordi refi tilfældigvis dristede sig til en kommentar i et spørgsmål hvor AJ troede han var sikker på at få pointene

mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-05 01:30

Det var egentlig at vi begge oprette en tråd til ovennævnte bruger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 01:30

PS...

Jeg kan desværre IKKE prale af at have er handikap

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 01:33

Refi, jeg kan sagtens forstå at du er blevet vred over disse bemærkninger.......det ville jeg også være blevet - men du skal bare vedblive at være den du altid har været, der er du så sød og behagelig at blive mindre blødsøden tror jeg ikke hjælper....

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 01:34

HEEEEEEEEEELT ærligt kan i ikke bruge Ans tråd??? - jeg får da aldrig noget svar fra Arne hvis I fortsætter sådan

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-07-05 01:35

refi
de citater du skriver der, er bare så meget under lavmålet.

Dem har jeg ikke set før, og håber at dem der har, har klaget over AJ's fremturen igenigenigenigen....

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-07-05 01:37

Toupie
Du skal alligevel ikke regne med noget svar derfra, i hvert fald ikke lige med det samme.
Der er en vis tendens til enten at undlade at svare på den slags, eller at vente så længe, at man tror nyhedens interesse er blegnet

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 01:38

Klagerne er vist opgivet - man kan kun håbe Kandu selv er lidt vågen.......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 01:41

"Dova"

Du kan selv læse hele tråden - hvis du da har en times tid....

http://www.kandu.dk/dk/spg/71161

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 01:42

Dova jeg plejer nu for det meste, at få svar fra Arne, men da han ikke vil deltage i tråde hvor han bliver nedgjort/latterliggjort/svinet mm. regner jeg ikke med at høre fra ham i denne tråd længere ........men det er også ok, for han har nok læst min kommentar alligevel og det var egentlig også bare det der var meningen (så jeg ikke skulle svare i Vibsens tråd og spamme den yderligere)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 01:45

Så har det jo et formål at blive - han ser måske den anden tråd og svarer der...........

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 01:46

Refi ja det kan være....

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 01:49

ÆV jeg tror en af mine naboer har invisteret i et eller andet instrument og nu bruger natten til at øve i ..........øv hvor det lyder slemt ..........lyder mest som en harmonika der meget laaaaaaaaaangsomt bliver trukket ud og ind!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 01:53

Sikker på det ikke er katten der vil ud

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 01:55

Hvis det er en kat der vil ud, så må den da allerede være halvvejs og sidder i klemme i døren men det må også være naboens, for jeg har ingen ..........kat altså

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 02:07

Det ser ikke ud somom Arne kommer ind i denne tråd, så jeg lukker den nu - ellers er den nok overspammet i morgen ......og jeg vil ind og have min skønhedssøvn

Nat nat alle og sov godt

.....og hvis I høre noget om nabokrig i nyhederne i morgen, så er det bare mig der har kvalt et stk. musikinstrument

Refi, du får det ene point som plaster på såret for de hårde beskyldninger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 02:09

Takker på familiens vegne

Sov godt.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-05 02:09

Toupie

Han er med på en lurer

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 02:11

Ans, det er ok sålænge det kun er herinde på Kandu

Refi, velbekommen da

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 02:11

Hæhæ - Jeg fik 11 points..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-05 02:14

Men det kan ikke vare så længe, så får vi en statistik over hvor mange gange han er nævnt i "en overskrift"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-05 02:31

Jeg er bare for svag

Citat
arne.jakobsen Dato : 29-07-05 02:23

ans -> Jeg svarer på ALLE tråde som jeg synes der er reson i at svare på.

Hvorfor er du så dum at du skriver "arne.jakobsen med k"

Ved du ikke selv at du HAR stavet korrekt?

Lurer???? Nej, men når jeg stiller et seriøst spørgsmål i kategorien Kandu, er der KUN én der svarer seriøst. Alle andre kommentarer bliver pludseligt forandret fra spørgsmålet til XXXXXX, SÅ gider jeg ikke mere.

I tråden fra i aften giver såvel jeg, som andre vipse 98 gode svar. At refi kommer ind med sin bemærkning, beviser bare at han/hun har et ekstremt behov for at gøre opmærksom på sin egen tilstedeværelse. Det er absolut ikke første gang at denne refi, spammer seriøse tråde med meget Useriøse bem.

For fanden ans. LÆS den tekst du citerer.

At du forsvarer refi's måde at tjene Superpoint på, forklarer KUN hvordan du har optjent dine.

ans -> Jeg har sagt det tidligere: Du er for svag og har ALT for stor tro på din egen herlighed. Tag dig sammen.

Jeg svarer IKKE på tråde der er SPECIELT oprettet til mig (søde lille dumme ans), fordi Kandu IKKE drejer sig om mig.

men jeg fik dog et svar i min egen tråd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 29-07-05 02:39

Toupie - Hold da helt kæft hvor dit spørgsmål er et STORT udtryk for vrøvl. Godt jeg ikke nåede at se det, før du havde lukket det. Uanset (og jeg har sagt det før) hvor handicappet en mand eller en kvinde er, og hvor ensom denne føler sig, må vedkommende squ lære at holde sin kæft en gang i mellem. Når der stilles et seriøst spørgsmål, kan man squ ikke bare komme med sit useriøse ævl. Der er et tidspunkt for at tale og et andet for at holde kæft. Det kan Kandu's og alle andre Handicappede bare IKKE forstå. De må hjertens-gerne være her, de er også en berigelse for Kandu, som jeg ser det. Men ALLE I SNOT-hoveder der aldrig har tørret røv på en handicappet, I har bare så helvedes nemt ved at fordømme MIT sprog. MIT sprog er såvel sømands, som menneske. Kom igen når I kan og ved mere end jeg.
Jeg er den eneste der har udtalt ordet "Talespade". Jeg er den eneste der tør at bruge sproget som det ER.

VED du hvad en talespade er Toupie?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-07-05 02:44

Flot svar jakjoe gav her http://www.kandu.dk/dk/spg/71468#774431 og som den eneste.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-05 02:53

Citat
arne.jakobsen Dato : 29-07-05 02:39

Toupie - Hold da helt kæft hvor dit spørgsmål er et STORT udtryk for vrøvl. Godt jeg ikke nåede at se det, før du havde lukket det. Uanset (og jeg har sagt det før) hvor handicappet en mand eller en kvinde er, og hvor ensom denne føler sig, må vedkommende squ lære at holde sin kæft en gang i mellem. Når der stilles et seriøst spørgsmål, kan man squ ikke bare komme med sit useriøse ævl. Der er et tidspunkt for at tale og et andet for at holde kæft. Det kan Kandu's og alle andre Handicappede bare IKKE forstå. De må hjertens-gerne være her, de er også en berigelse for Kandu, som jeg ser det. Men ALLE I SNOT-hoveder der aldrig har tørret røv på en handicappet, I har bare så helvedes nemt ved at fordømme MIT sprog. MIT sprog er såvel sømands, som menneske. Kom igen når I kan og ved mere end jeg.
Jeg er den eneste der har udtalt ordet "Talespade". Jeg er den eneste der tør at bruge sproget som det ER.

VED du hvad en talespade er Toupie?

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

jeg oversætter lige

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-07-05 03:26

Citat
Der er et tidspunkt for at tale og et andet for at holde kæft.

Men at vide hvornår, kræver evnen til at tænke, og der halter det vist lidt for "sømandssproget", som ikke har en skid med sømandssprog at gøre, men blot er svinagtig brug at den værste side af sprogets gloser, til at udgyde fornærmelser mod andre brugere, og småtskårne, fordømmende formodninger om hvem/hvad de er.

Og m.h.t. " MIT sprog er såvel sømands, som menneske"......så tror jeg sgu de færreste ville være stolte over at erkende, at deres menneskelige kvaliteter skulle kunne aflæses ud fra sådan et sprogbrug, og de opfattelser/meninger om andre mennesker som ligger bag.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-07-05 11:23

oki..nu SKAL man have tørret røv på en handikappet for at være her....

Jamen Arne, kan man måske sige: en handikappet er også en slags menneske?

Meget har jeg hørt af din mund, men dette her...det må være en bundskraber.

mango

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 11:33

Mango, du har helt ret - det er en bundskraber

Jeg tror ikke Arne læse flere kommentarer i denne tråd, for det kræver at kan køber tråden .....men ét må vi sande, Arne bliver aldrig pædagog

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-07-05 14:05

Toupie ha ha nej gud hjælpe mig!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-07-05 21:40

Det kunne bare være SÅ fedt hvis der kom et arne-filter på kandu så man kunne slippe for at høre på hans ævl...