/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
overføre ikonmappen fra Messenger
Fra : yearhouse
Vist : 418 gange
50 point
Dato : 28-07-05 20:58

Jeg har fået samlet en gevaldig masse sjove ikoner sammen, i min MSN messenger... Når jeg får min nye computer hjem, vil jeg jo gerne have dem overført....

Er der en lille fiks måde .....eller skal jeg til at pille dem ud enkeltvis?

Sommerhilsen
TOM

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 60 point
Dato : 28-07-05 21:29

Du kan jo pille din harddisk ud af den gamle og sætte den i som en slave disk på den nye og så overføre dem på den måde. Billigt og let.

Eller lav et netværk
Brænd dem over på en cd
Usb Nøgle
Der er mange måder at gøre det på

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 28-07-05 21:48

Tak for svaret Fijala. Jeg er bare lidt i tvivl om, hvordan jeg markerer dem til kopierin/overførsel?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-07-05 21:55

Når du ved hvor på harddisken de ligger markerer du dem bare alle med Ctrl+a og højreklikker - klip - finder den nye placering og højreklikker der og - sæt ind. Vupti og de ligger på den nye placering.
Hvis du ikke vil klippe dem ud og flytte kan du nøjes med at sige kopier istedet.

Tillykke med din nye pc. Håber du bliver glad for den. Kan man få et hint om hvad det er

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 28-07-05 22:03

En Pacard Bell....HVISTNOK en djævelsk masse mghz....200 giga HD....men den er sq til reparation.....Jeg kunne simpelthen ikke afvikle større spil på den....og til tider ikke indlæse....Jeg prøvede godt nok denne tlf-support, men jeg skulle bare installere en ny driver til grafikkortet......det hjalp squtte.
Nu har værkstedet haft den i snart 14 dage.....så mon ikke den bliver i orden?