/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
TO computere på EÉN skærm ?
Fra : yearhouse
Vist : 494 gange
50 point
Dato : 28-07-05 20:41

Jeg kunne jo bare spørge i en butik....men nu sidder jeg altså hér *g*

Kan det lade sig gøre, at lave en slags "dobbeltstik" så man kan have to forskellige pc´er på samme skærm?

Og man kan vel så kun køre med éen ad gangen?
Hvordan ville det reagere, hvis begge er tændt?

Sommerhilsen
TOM

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 28-07-05 20:45

Hej Yearhouse

Jeg har selv 2 pc sat til et y-stik mus/keyboard og skærm, der sidder en kontakt ligesom hvis du har 2 pcer til en printer, hvis du forstå

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 28-07-05 20:56

Hej TOM.
Du kan sagsten have 2 pc'er på en skærm. Jeg har et program der kan løse dit problem. Det hedder Timbuktu Pro for windows. Kan godt anbefale det.
myns

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 28-07-05 21:01

tak tak.....jeg SKAL altså have et program installeret?

Kommentar
Fra : Myns

Dato : 28-07-05 21:17

Hej.
Hvis I giver mig jeres mail adresse kan jeg sende det.
myns

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 28-07-05 21:21

du kan købe en kvm switch hvor du har 2 pcèr 1 tastatur 1 mus og 1 skærm den koster ca 500kr eks:http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=94075

Granslam

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 60 point
Dato : 28-07-05 21:22
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-07-05 21:23

Som granslam siger - bare en omskifter - ingen program.

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 28-07-05 21:40

Tak for svaret granslam.
Gu´ ve´ , hvordan skærmen ville opføre sig, hvis begge computere var tilsluttede? *g*

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-07-05 21:47

yearhouse - køb en co2 slukker og prøv at sammenkoble skærmene.
(sig ikke at jeg forslog det.)

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 28-07-05 21:54

Ahaaa, Eyvind

Så behøver jeg ikke brænder-program? *loooool*