/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Melander
Fra : Toupie
Vist : 395 gange
50 point
Dato : 27-07-05 23:16

Jeg så lige din tråd, så her er nogle fødsdagspoint til dig .....men det er nu egentlig kun en undskyldning for, at ønske dig tillykke med de 32 år, uden samtidig at skulle deltage i konkurrencen om 500 bobs

// Toupie

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-05 23:32

Tillykke Melander

Hvis nogen har en kakaofugl tilovers - så ønsker Melander sig vist sådan en.

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 50 point
Dato : 29-07-05 10:47

snøft snøft, det er bare så stort af dig toupie snøft, hvis der var flere af dig ude i den vide verden, ville verden være et bedre sted..snøft..mange tak.

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 29-07-05 17:15

Velbekommen Melander ...... men jeg er nu ikke så sikker på at du har ret

Håber du havde en rigtig god dag