/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
print spool
Fra : alre
Vist : 583 gange
220 point
Dato : 27-07-05 20:27

Har prøvet at installere en Hp printer,men får fejlmeldingen:
Tjenesten print spooler kører ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 21:02

prøv at skrive tjenesten print spooler i hjælp og support - under start og se om det der står der kan hjælpe dig
det er højst sandsynligt at spoolsv.exe ikke kunne startes og det står der hjælp til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 21:06

er du sikker på du ikke har spyes - er blevet hijacked ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 21:27

????????? du behøver ikke at forhøje point sålænge dit spørgsmål kan ses under de første 25

Kommentar
Fra : alre

Dato : 27-07-05 21:32

har prøvet at søge i hjælp og support -ingen konkrete svar
og har prøvet mange forskellige online virus og adware programmer.
kører selv med Norton, men har på fornemmelsen af at det er en virus ??
eller spyes,men hvordan får jeg fjernet den ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 21:42

www.arlet.dk - hent hijackthis og send den ind - hans mailadresse står under hvem er jeg

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 27-07-05 22:00

Hvad med at højreklikke på denne computer, vælg administration > tjenester marker spooler og vælg start - og så sæt den til automatisk.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 27-07-05 22:01

Miritdk> selv om du forhøjer point på dit spørgsmål kommer det ikke tilbage i top 25, det rykker kun til tops i den kategori hvor det er stillet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 22:07

hansen9 - ja - synes bare ikke det er nødvendigt mens det endnu står under de 25

og - ***** af slagsen til dig - jeg har ingen printer pt så den var jeg vist ikke lige med på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 22:08

ps.... håber nu ikke spørger har virus eller spyer og kan klare sig med dit indlæg hansen9

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 27-07-05 22:27

Mirit> hihi, for engangs skyld sidder du med krydsede fingre og tæer
Rolig, det er første gang jeg har set dig overse noget sådan. Den er nok også for nem..........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 22:30

hansen9 - nej gør jeg ikke - men kan da være jeg får en balle - men for et års tid siden fik min ven den besked hele tiden og var nemlig ramt af virus - derfor jeg lige spekulerede over det.

hmm hvad fedter du for ??????????

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 27-07-05 22:41

Mirit> Tjah, hvad kan jeg opnå.....?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 22:47

Kommentar
Fra : Buller10000

Dato : 27-09-05 17:37

Gå ind i start -> kontrolpanel -> Administration -> services -> printer spool

Kommentar
Fra : Buller10000

Dato : 27-09-05 17:39

altså start print spools

Kommentar
Fra : jopia0705

Dato : 31-01-07 17:46

Har læst de indlæg, der er nævnt - har prøvet flere af dem - uden held. Jeg har printer Canon IP4200, som pludselig forsvandt fra computeren. Jeg har prøvet at tilføje printeren igen - men hver gang får jeg beskeden "Handlingen kan ikke gennemføres - printer spooler kører ikke - når jeg prøver at starte spooler får jeg beskeden "Handlingen kan ikke udføres Fejl: 1068".
Jeg har hørt noget om, at en fil "spoolsv.exe" skulle være nødvendig for at få startproceduren til at fungere - den fil kan jeg ikke finde? Samarbejdet mellem computer og printer har været perfekt indtil for få dage siden - så filen må jo have været der - hvordan kan den pludselig forsvinde? Jeg håber der er nogen der kan give mig en forklaring og hvad jeg skal gøre for at få samarbejdet til at køre igen.