/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sony k750i
Fra : mobergkl
Vist : 521 gange
500 point
Dato : 27-07-05 18:53

jeg sidder og prøver at opdatere min sony ericsson k 750i. på et tidspunkt siger den at jeg skal fjerne usb stikket og slukke for telefonen. så siger den at jeg skal holde c nede på telefonen og sætte usb stikket tilbage i telefonen, hvorefter den skulle sende opdateringen, men der sker ikke noget. ER der nogle der ved om jeg gør noget forkert. Håber der er en der kan hjælpe mig.
MVH. kenneth.

Kommentar
Fra : mobergkl

Dato : 28-07-05 14:00

kom nu

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 28-07-05 14:34

Har du installeret java på din computer? Mener du behöver java for at updateringen fungerer !?!

Kommentar
Fra : mobergkl

Dato : 28-07-05 15:38

jamen det har jeg på computeren..

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 28-07-05 15:49

du skal også instalere nogle drivere til din mobil. dem finder du på den side hvopr du opdatere. eller ring til kundeservice

Accepteret svar
Fra : Kongelunden

Modtaget 500 point
Dato : 28-07-05 16:27

Fög dette link:
http://www.skynet.se/k750/k750_firmware.html

Det beskriver ret godt skridt for skridt hvordan du opdaterer din K750i. Fulgte det selv og det virkede

Kommentar
Fra : henrikkatholm

Dato : 30-07-05 14:59

Hva du har det bedre med en dansk version kan du på denne side finde en komplet guide

http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=55210

Kommentar
Fra : mobergkl

Dato : 30-07-05 18:15

kan stadig ikke få det til at virke.. den fryser der hvor den skal til at sende opdateringen til mobilen.. der er lige efter det der med at holde c nede..

Kommentar
Fra : mobergkl

Dato : 30-07-05 18:15

kan stadig ikke få det til at virke.. den fryser der hvor den skal til at sende opdateringen til mobilen.. det er lige efter det der med at holde c nede..

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 01-08-05 11:20

OK, hvilken browser bruger du?? Har hört at Firefox ikke er optimal til updatering af K750i, så det SKAL väre Internet Explorer !!

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 01-08-05 11:27

Og så lige en lille Java ting igen, hvilken version af Java körer du? Har du prövet at hente den seneste version? Kunne selv ikke få opdateringen til at virke förste gang, opdaterede derfor min Java og skiftede til Internet Explorer og herefter gik det hele ganske smertefrit

Godkendelse af svar
Fra : mobergkl

Dato : 04-08-05 16:48

Tak for svaret Kongelunden. Jeg har stadig ikke fået det til at virke, har prøvet på en anden computer men uden held.. mange tak for hjælpen..
MVH kenneth lorentzen.

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 05-08-05 15:00

Hej Kenneth.

Jamen selvtak, der var jo ikke så megen hjälp at hente eftersom det stadigt ikke virker

Lyder som et temmeligt krinlet problem - hvilken Formware version har du i telefonen pt.?

Fandt en mulig lösning til dit problem; istedet for at du fjerne stikket fra telefonen så pröv at fjerne USB stikket i computeren istedet for!! Läste et andet sted at dette kunne löse dit problem.

Kommentar
Fra : Kongelunden