/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
ADSL, Hvad er billigst???
Fra : Lars4001
Vist : 649 gange
50 point
Dato : 10-10-02 23:04

Hej!
Jeg har været rundt at kigge på de forskellige udbyderes sider.
Men hvad er den billigste løsning?
Kan man få en sillicon 1024 kbs linie til privat???

Accepteret svar
Fra : bba

Modtaget 60 point
Dato : 10-10-02 23:12

Jeg benytter Cybercity, og det er absolut i topklasse.

Check mere på www.cybercity.dk

Mvh, Brian Birkedal Andersen

Kommentar
Fra : Bulldog

Dato : 10-10-02 23:29

Jeg synes du skulle tænke på hvem der kan levere den bedste service, set med dine øjne.
Det har tidligere været oppe her og der var en der kom med et lille regnestykke, jeg tror det kom frem til at der var meget lidt i foreskel på priserne, når man så det over et helt år.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-10-02 23:33

"Lars4001" <Lars4001.news@kandu.dk> skrev
> Men hvad er den billigste løsning?

Hvad der er billigst, kan ikke besvaret bare lige sådan, du må opstille de
krav du må have til din ADSL forbindelse, så som fat IP, router eller modem,
USB eller Netkortløsning, osv.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 11-10-02 23:28

Kære Lars

Som du sikkert ved underbyder TDC alt og alle med deres monopol, som de påstår er frigivet hvilket desværre IKKE er sandt.

Man sætter rask priserne ned nogle steder, for så at hæve dem andre steder. De fast udgifter, dem som folk ikke kan slippe for at betale, er jo steget ca. 60 % på 4 år, det er noget der vil noget. Faste priser = abbonnement, som er tvunget.

Men som du sikkert ved fatter Telestyrelsen som sædvanlig ikke en skid af livets realiteter og bestiller den ene rapport efter den anden for at bevise, at de virkeligt gør noget. Men når man ser på at de er betalt og bestilt med et bestemt formål, ved man jo godt hvilket resultat en sådan rapport udviser.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-10-02 23:34

"Søren Blom" <soren@blom.dk> skrev i en meddelelse
news:3da5fffd$0$72314$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Lars4001" <Lars4001.news@kandu.dk> skrev
> > Men hvad er den billigste løsning?
>
> Hvad der er billigst, kan ikke besvaret bare lige sådan, du må opstille de
> krav du må have til din ADSL forbindelse, så som fat IP, router eller
modem,
> USB eller Netkortløsning, osv.

Præsis....

Ellers kan man blot sige at

Telia har den billigste 2048/512 (såfremt kobberet kan bære)

Bomtown har den billigste 512/512 og 256/256 (såfremt du HAR/SKAL have
fastnettelefon, ellers er det Tiscali der er billigst)

Tiscali generelt har den billigste upload sammenlignet med det resterende af
markedet.

TBC
Torben Bojer Christensen