/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Lære lidt om lys?
Fra : Julie1991
Vist : 354 gange
200 point
Dato : 27-07-05 13:15

Hej med jer

Er der nogen der kender en god side hvor der bliver forklaret lidt om lys på fotos?
Gerne en begynderside der er nem at forstå uden for mange dikkedarer. :O

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 210 point
Dato : 27-07-05 13:23

Du kan melde dig til www.fotokritik.dk
Det er en side hvor man kan oploade sine egne billeder, og der er et debatforum m.m.
Der skal nok være muligt at få noget hjælp.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 13:24

god side dova giver dig link til - men hvad mener du egentlig - manipulation eller direkte med cameraet ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 13:24

god side dova giver dig link til - men hvad mener du egentlig - manipulation eller direkte med cameraet ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 13:29

dbl sending igen igen - sorry

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 13:29

dbl sending igen igen - sorry

Kommentar
Fra : Julie1991

Dato : 27-07-05 13:31

Jeg mener mest direkte med kameraet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 13:34

ok - var bare nysgerrig - vent blot - der kommer nok nogen - der er mange fotointeresserede

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 13:34

ok - var bare nysgerrig - vent blot - der kommer nok nogen - der er mange fotointeresserede

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 27-07-05 14:05

Hej
Læren om lys og foto er en stor opgave
Kan du uddybe lidt hvad det er du vil vide
er det om dit kamera, om blænde, om ISO, om lukketid, om lysforhold på dagen, om flash, om farvetemp, eller hvad

Ole Fahnøe
www.FahnoeFoto.dk

Godkendelse af svar
Fra : Julie1991

Dato : 27-07-05 14:43

Tak for hjælpen. Jeg fik hjælp på fotokritik.dk

http://www.kentbovin.dk/Foto01%20menu.htm

Virkelig dygtig mand.