/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hjælp til Norton NIS/NAV 2005 fejl 3019,~
Fra : Ripper69
Vist : 317 gange
50 point
Dato : 27-07-05 11:20

Jeg har lige formateret min HD og installeret Win XP Pro og Nis 2005 dk. Jeg skulle så lave en full system scan og får en fejl meddelelse som følger:
Error: "Norton AntiVirus was unable to scan your computer for infections." (3019,6)
jeg har fuldt Norton's fejl "spiseseddel" men det hjalp ikke.
Jeg har en Medion 3000 MHz med 1500MB ram, en 200GB (C-drev) og en 400GB (D-drev) harddisk. På C-drevet er der kun installeret Win xp pro og Nis 2005 og intet andet. På D-drevet er der kun billeder og hjemmevideo dette fylder ca 250GB
Kan nogen hjælpe mig

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-07-05 12:25

Har du hentet billeder via messenger.
gå evt. i fejlsikret tilstand .....................tryk F8 lige når windows er ved at åbne klik klik klik
Kør så norton i fejlsikret tilstand.
Ellers er der disse to steder hvor du kan hente hjælp.
www.arlet.dk
www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 27-07-05 17:21

Hej
det kan også være en fejl i Norton
det har jeg også oplevet.
jeg afinstalerede den genstartede pc'en og instalerede den igen
siden har der ikke været problemer

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : Ripper69

Dato : 29-07-05 22:40

Jeg har slet ikke msn messenger installeret endnu....
Jeg har prøvet at af og gen installeret den det hjalp ikke fejlen kommer stadig.

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 09-03-06 20:06

har du fået løst problemet ellers hjælper jeg gerne?