/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
cs skins
Fra : mini_porno
Vist : 341 gange
100 point
Dato : 26-07-05 22:36

har lige fundet nogle fede skins til counter strike... problemert er bare jeg ik ved hvordan man lægger dem ind. nogen der kan hjælpe mig emd det?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-07-05 22:48

Hvor har du fundet dem. Det gør måske det hele lidt lettere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-07-05 23:08

Hvis der er sound med til skinsne:
1. Udpak filerne
2. åben mappen sound
3. kopier lydfilerne inde i mappen
4. åben Steam\Steamapps\brugernavn \counter-strike\cstrike\sound\weapons
5. sæt de kopierede filer ind.

6. åben mappen med selve skinnet (models).
7. kopier model filerne (filnavnene slutter med .mdl
8. åben Steam\steamapps\brugernavn\counter-strike\cstrike\models
9. sæt de kopierede filer ind.

HUSK: Du skal IKKE lave en ekstra mappe til dine models kaldet Player, eller noget i den stil bare læg dem der hvor jeg fortalet, det er hvor de fleste laver fejl. Angående mappen til lyden kaldet Weapons, hvis den ikke er lavet i forevejen skal du selv lave en ny mappe med navnet.

Hvis du ikke har lydfiler med til dine skins, så udfør nummer 1, 6-9

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 27-07-05 09:55

så ******* så er en god hjælp den tror jeg der virker og en der næsten ikke virker til noget (det bliver fedt nå vi skal spille mig hinanden med de nye link) !SOM VIRKER!;)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-07-05 10:09

pjevs_dyret...jeg må indrømme, jeg kan ikke forstå hvad du mener

Kommentar
Fra : pjevs_dyret

Dato : 27-07-05 10:33

nå. nordsted1 det ville du måske hvis du viste at han er min storbror vi spiller det en gang i mellem mod/sammen mod bots så det bliver fedt når at vi får set de links

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-07-05 10:46

Det håber jeg de gør, jeg kan da bruge dem, giver du besked når du har afprøvet det, jeg er spændt på at hører resultatet

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 27-07-05 13:07

så man ska altså have steam eller hva?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 27-07-05 13:35

Nej, hvis det er til counter-strike 1.5 så skal du ligge det ind i Half-life\cstrike\models og med sound Half-life\cstrike\sound\weapons

Kommentar
Fra : mini_porno

Dato : 27-07-05 19:25

okay. det er nemlig 1.5 jeg har

Godkendelse af svar
Fra : mini_porno