/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvad F***** er mIRC32 mycomputer protect~
Fra : ostemanden
Vist : 369 gange
150 point
Dato : 10-10-02 20:12

Hejsa! Jeg har lige et spørgsmål.... Er der nogen herinde der kan sige mig hvorfor jeg ligepludselig har et sort icon nede ved uret på min menu-linie????? Det har formegentlig relationer til mIRC, men hvad er det?? Jeg kan ikke lukke det... Højreklikker jeg på det kommer der en menu med en HEL masse tal...

Er der ikke nogen herinde der kan fortælle mig om det er farligt eller ufarligt? Jeg har prøvet uden held at fjerne det både med MSCONFIG, Adware etc... Men det vil BARE IKKE FORSVINDE!

PLEASE HELP!

MVH Ostemanden!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 10-10-02 20:36

Jamen hvis der var en der kendte til det herinde.... Kunne det jo være at en formattering kunne undgås!

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 160 point
Dato : 10-10-02 20:42

Hej Ostemand,

jeg er ikke lige hel klar over hvilken præcis fil det er...

men jeg vil foreslå dig at trykke "Ctrl+Alt+Del" og så se efter hvilken aktive system processer der er igang... og se efter om du ka' spotte en proces der falder lidt udenfor... hvis du er i tvivl ka' du evt. skrive dem ned og poste dem her på siden...

derudover vil jeg også foreslå dig at downloade Process Explorer... -->
http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/procexp.shtml
som er et program der viser alle kørende processer... også de skjulte processer, som f.eks. ikke bliver vist ved at trykke på "Ctrl+Alt+Del"... her sku' du så også ku' få lidt mere information omkring det program... som du evt. du også ka' poste her på siden så har vi lidt mere at gå ud fra...

du ka' med Process Explorer, også højreklikke på programmet og vælge "Kill Process" og den vil lukke programmet...

hvilken version af windows er det nu du har?
jeg har desvære glemt det...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 10-10-02 20:56

Jeg har Xp.... hvorfor tror du ellers at jeg har så mange problemer???? :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-10-02 19:35

Hej
"ostemanden" <ostemanden.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:fgjp9.90005$Qk5.4084465@news010.worldonline.dk...
> Hejsa! Jeg har lige et spørgsmål.... Er der nogen herinde der kan sige
> mig hvorfor jeg ligepludselig har et sort icon nede ved uret på min
> menu-linie????? Det har formegentlig relationer til mIRC, men hvad er
> det?? Jeg kan ikke lukke det... Højreklikker jeg på det kommer der en
> menu med en HEL masse tal...
Jeg fandt dette på Google http://www.softer.de/Detail/1518.shtml
prøv at se siden.
Hvis det er det du har fået installeret, så prøv evt. at få fat på
RegCleaner og få afinstalleret programmet
Steen Vinbæk

Godkendelse af svar
Fra : ostemanden

Dato : 10-10-02 21:26

Det var lige det jeg sku bruge.... Nu behøver jeg ingen formatering (zonker) eller noget andet... genialt program... kan VARMT anbefales...
Tusind tak strarup!

May the smell be with you :)
Ostemanden!

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 10-10-02 23:37

Hej Jens,

det var da så lidt...

men fandt du ellers ud af hva' den hed, det program der drillede?

jeg vil mere sige at Windows har lidt problemer indimellem... min Win2000 computer gik i knæ lige før...

men døjer du ellers med problemer med din XP?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 11-10-02 12:41

Hejsa! Quicker.exe hed programmet... Og med det program som du henviste til, sagde den at det var noget med relation til mIRC... og så vidste jeg straks at det var den, da jeg ikke havde mIRC kørende på det tidspunkt...

Narj... jeg har ikke MANGE problemer med xp... Men det hænder... men sådan er det vel med alle computere :)

Mvh

Ostemanden

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 11-10-02 12:42

Hejsa! Quicker.exe hed programmet... Og med det program som du henviste til, sagde den at det var noget med relation til mIRC... og så vidste jeg straks at det var den, da jeg ikke havde mIRC kørende på det tidspunkt...

Narj... jeg har ikke MANGE problemer med xp... Men det hænder... men sådan er det vel med alle computere :)

Mvh

Ostemanden

ps. Der er dog stadig et lille problem... hver eneste gang jeg starter computeren, er den der igen... men jeg kan godt gå ind og lukke den med programmet... men er der ikke en måde så den FORBLIVER lukket... også selv om jeg genstarter???