/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Sol-mail....?????
Fra : TQsen
Vist : 524 gange
500 point
Dato : 26-07-05 14:27

Er der en, der lige hurtigt kan fortælle mig, hvordan jeg får flyttet mine mails til mine mapper, så de ikke bare ligger og roder i indbakken. Jeg kan ikke lige regne den ud... He he he.
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 14:31

Du kan vel oprette biblioteker som i alle andre mailprogrammer....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-07-05 14:32

du går ind i det felt på din mailside, hvor der står : vælg en handling, der kan du rulle ned hvor der står: flyt, og så kan du flytte til mapperne

mvh dova

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-07-05 14:33

Nu er jeg ikke proff. men jeg vil tro, du er nød til at kopierer dem, og så flytte dem til den nye mappe, men nu må vi se når de proff. kommer på kandu, jeg følger spændt udviklingen, for jeg har selv overvejet det sammen, men ikke fået taget mig sammen til at få det gjort endnu.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 510 point
Dato : 26-07-05 14:37

Jeg har lige prøvet det på min solmail.
Du markerer den mail du vil flytte, og klikker på Kopier/flyt (under vælg en handling) og så kommer der et vindue hvor du kan vælge hvilken mappe der skal flyttes til.

mvh dova

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 26-07-05 14:56

Det er også hvad jeg har prøvet igen og igen - uden resultat....... Lige indtil jeg slog min pop-up-killer fra. Weeeeeeeeeeeeee så kom der gang i sagerne. Tak Dova - du skal sgu lige ha lidt ekstra points. Hva siger du til 500 oveni hatten ???

Godkendelse af svar
Fra : TQsen

Dato : 26-07-05 14:57

Tak for svaret dova.
Der er ekstra points til dig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-07-05 15:06

Selv tak

mvh dova