/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Velkommen på Kandu.
Fra : oz1eqp
Vist : 464 gange
50 point
Dato : 26-07-05 12:20

I øvrigt, velkommen på Kandu. Du behøver ikke skrive noget i din profil. Det der bogstav-fis du har lavet er totalt overflødigt. Gå ind og skriv noget om dig selv hvis du vil, eller fjern bogstav-fiset. Der behøver ikke at stå noget.

Sådan ser det ud når Arne Jakobsen ønsker velkommen til en ny bruger.
Men det er jo det evigt tilbagevendende,jeg alene vide mentaliteten skinner tydeligt igennem.
Der findes jo nogen,som er så kloge,at de kunne undvære hovedet,og hvad skal man med det,
hvis det alligevel ikke rummer nogle hjerneceller.
oz1eqp

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 26-07-05 12:22

Hmm, jeg har klaret mig i over et år uden at skrive i min profil. Er jeg så også dum mon

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 12:30

Sådan er livet (læs KANDU) og det er desværre for sent at redde stumperne.

Problemerne hvad regler osv. angår bliver overhovedet IKKE taget alvorligt af Kandu.

Og de gider tilsyneladende heller ikke at forsøge - så mon ikke det stille og roligt - eller med brask og bram, dør hen.

Jeg har prøvet at "blive væk" i et års tid og HÅBEDE på det havde ændret sig. En overgang fornemmede jeg at det skete, men efter atter at være her jævnligt, har jeg observeret at det tværtimod er blevet værre.

Kandu var vist oprindelig tænkt som en videndatabase, men har udviklet sig til at være en brokdatabase.
90% af alle spørgsmål er enten tjat, broktråde eller ting som INTET har med viden at gøre.

Sørgeligt men sandt.......

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 60 point
Dato : 26-07-05 12:43

Ja, desværre er der nogle der skal komme med ubehøvlede kommentarer - som ofte end ikke vedrører spørgsmålet. Det kommer vi ikke ud af uden kandu-teamets hjælp, sådan er det nok bare.......

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 26-07-05 12:43
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 26-07-05 12:44
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 26-07-05 12:44

sry de 2 gange, men kandu er også langsom til at fatte hvad man vil

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 26-07-05 13:59

Er der i grunden nogen her på kandu, der fungerer som en slags Administrator?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 26-07-05 14:03

Ja, kender du ikke AJ?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 26-07-05 14:07

Hehe... Er der ingen med lidt autoritet, der virkelig KAN gøre noget? Hvis jeg f.eks. gentagende gange truer én på livet, hva sker der så?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-07-05 14:09
Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-05 14:13

Der har tidligere været en bruger på kandu, som også var en del af "teamet" på kandu.

Den profil har ikke været brugt i meget lang tid.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-05 14:16

tænk hvis x antal ville blive udvalgt som adm MED BOOT RETTIGHEDER !!!!!!!!!! orker ikke at slutte den tanke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 14:20

Kandu har engang i tidernes morgen lavet et regelsæt som de fleste overholder, men åbenbart ikke kandu selv.

I øjeblikket er ALT tilladt på Kandu også det man IKKE må.........

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 26-07-05 14:51

Ja det er sørgeligt,men jeg må bare give Jer ret i Jeres kommentarer.
Jeg håber til det sidste,at der skulle være nogle,som kunne sætte en aktion i gang,
så vi kunne vende tilbage til hyggelige stunder igen her på KANDU.
Ha' en fortsat god dag trods alt.
oz1eqp

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 26-07-05 15:46

arne.jakobsen har en besynderlig mani med at svare folk...at han ikke kan svare...ligesom at sætte sit fingeraftryk på alle indlæg. Nogle gange opfører han sig som et alfaderligt bederevidende fjols uden at have nogetsomhelst at have det i.

Men tænk på, at det måske er hele tilværelsen som han henslænger her...sørgeligt

Jeg vil fremover nederst i mine spørgsmål frabede mig svar fra pågældende

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 26-07-05 16:02

Noger der savner en moderator på Kandu.dk ???

VÆR SÅ ARTIG

Moderator

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-05 16:03

..og så en der oven i købet ikke kan stave

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-05 16:06

Vi skal alle hjælpe til med at få kandu.dk til at fungere til alles bedste : http://www.kandu.dk/Img/diverse/double.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 16:07

Hvem er egentlig "Teamet bag Kandu" - Er der nogen der ved det ?????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-05 16:10

Dette kan vi dog ikke gøre meget ved : http://www.kandu.dk/img/diverse/nofile.gif

..og oz1eqp :

Hvad i alverden laver dette spørgsmål under kategorien : http://www.kandu.dk/dk/emne/30512 ???

Er det et spørgsmål til andre brugere eller kandu.dk teamet omkring ting der vedrører kandu.dk bør det retteligt stilles i : http://www.kandu.dk/dk/emne/20605

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-05 16:14

refi... øeh... der er en Søren, en Rasmus og en Maria. Mere ved jeg ikke udover :

Citat
Registrant
Handle: EA2059-DK

Administrator
Handle: PF154-DK
Name: Estreet ApS
Attention: Pawel Finkielman
Address: Klosterparken 22,
Postalcode: 2680
City: Solr d Strand
Country: Danmark
Phone: +45 56 13 10 13
Email: pawel@finkielman.dk

Billing contact
Handle: KA2676-DK
Name: Knowledge-Maker ApS
Attention: Pawel Finkielman
Address: Klosterparken 22
Postalcode: 2680
City: Solr d Strand
Country: Danmark
Phone: +45 56 13 10 13
Email: pawel@finkielman.dk

Nameservers
Hostname: ns1.gratisdns.dk
Handle: PL302-DK
Hostname: ns2.gratisdns.dk
Handle: PL302-DK
Hostname: ns3.gratisdns.dk
Handle: PL302-DK
Hostname: ns4.gratisdns.dk
Handle: PL302-DK

OrgName: RIPE Network Coordination Centre
OrgID: RIPE
Address: P.O. Box 10096
City: Amsterdam
StateProv:
PostalCode: 1001EB
Country: NL

ReferralServer: whois://whois.ripe.net:43

NetRange: 195.0.0.0 - 195.255.255.255
CIDR: 195.0.0.0/8
NetName: RIPE-CBLK3
NetHandle: NET-195-0-0-0-1
Parent:
NetType: Allocated to RIPE NCC
NameServer: NS-PRI.RIPE.NET
NameServer: NS2.NIC.FR
NameServer: SUNIC.SUNET.SE
NameServer: AUTH03.NS.UU.NET
NameServer: SEC1.APNIC.NET
NameServer: SEC3.APNIC.NET
NameServer: TINNIE.ARIN.NET
Comment: These addresses have been further assigned to users in
Comment: the RIPE NCC region. Contact information can be found in
Comment: the RIPE database at http://www.ripe.net/whois
RegDate: 1996-03-25
Updated: 2004-03-16

TechHandle: RIPE-NCC-ARIN
TechName: RIPE NCC Hostmaster
TechPhone: +31 20 535 4444
TechEmail: search-ripe-ncc-not-arin@ripe.net

ARIN WHOIS database, last updated 2005-06-29 19:10
Enter ? for additional hints on searching ARIN's WHOIS database.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 16:22

Det var da en begyndelse.........

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-07-05 16:27

Ok - så må jeg nok indrømme det:
Jeg har ikke villet sige det før nu, men jeg har faktisk Administratorrettigheder.
Men jeg vil helst ikke for meget ind på det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 16:28

og en mere

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 26-07-05 17:02

FEST! Hvor langt rækker din magt Eyvind?

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 26-07-05 17:20

Det må I meget undskylde,at mit indlæg er placeret det forkerte sted.
Jeg skal bestræbe mig på,at det ikke gentager sig.
oz1eqp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 17:26

Den slags sker jævnligt - det behøver du såmænd ikke at undskylde......

I øjeblikket er der ingen der får mails alligevel....

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 26-07-05 17:36

Jeg får da konstant mails?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-07-05 17:50

epidedymittis - min magt rækker langt.
Når jeg logger på som Administrator, får jeg alle de rettigheder som er nøvendigt for, at installere flere programmer.
Dette gælder i:
Windows 95
Windows 98
Windows 98se
Windows NT5
Windows NT5a
Linux
Men Kandu har vist sin egen Administrator.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-05 18:04

"epidedymittis"

Den med mails - forklar lige den

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 27-07-05 10:31

Tak for svaret hansen9.
Der er nok ikke mere kød på den knogle,så vi lukker.
oz1eqp