/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
"Til arne.jakobsen"
Fra : grethes
Vist : 535 gange
1 point
Dato : 26-07-05 10:51

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 11 point
Dato : 26-07-05 11:25

IHHH TAK - er det virkeligt 1 point værd?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-05 11:28

Nå ja, jeg var jo sådan set også den eneste der svarede på dit spørgsmål. Ha ha.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-05 12:29

Citat
arne.jakobsen Dato : 26-07-05 12:15

Men typisk at grethes for en SÅ tåbelig tråd forærer 1498 point til Creamy, 500 til ans, 500 til tedd, 500 til mirit og 1 til Arne. Skide være med det ene point. Jeg er nu nr. 19 på Superlisten, og de point har jeg ikke fået foræret, dem har jeg tjent.

arne.jakobsen

Du skal da ikke være sikker på at grethes lukker spørgsmålet

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 26-07-05 12:40

Ans> Spørgsmålet er da lukket

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-05 13:55

hansen9

Dette spørgsmål er ikke lukket

arne.jakobsen

Citat
Jeg er nu nr. 19 på Superlisten, og de point har jeg ikke fået foræret, dem har jeg tjent.

Nu gider jeg ikke lede efter alle tråde, hvor du har fået point forærende.

Men husker stadig denne

http://www.kandu.dk/dk/spg/64505

som var en udløber af denne

http://www.kandu.dk/dk/spg/64502

hvor du privat med en anden bruger aftaler point og kategori.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-05 15:27

arne.jakobsen

Vil du stadig mene, at du har "tjent" dine point?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 26-07-05 16:12

Jeg har faktisk også foræret arne.jakobsen point: http://www.kandu.dk/dk/spg/67773 - sååååå tjent og tjent ved jeg nu ikke...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-05 18:00

Tjent?!

Du skulle fan... finde dig et reelt arbejde AJ.
Et der indebærer du ikke kan sidde på din flade røv og hygge dig på kandu - alt imens du tror du udfører et stykke arbejde

Tjene cyberpoint?! Den er bare for langt ude - og disse point giver vel næppe smør på bordet *LOOOL* (staves LOOOL)

Godkendelse af svar
Fra : grethes

Dato : 26-07-05 19:55

Tak for svaret arne.jakobsen. Ja, det er kun 1 point værd.
Det er da utroligt, med din "enorme viden", at du så ikke kan se, du er totalt til grin.

Dine svar i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/71284 er direkte pinlige. En ung mand på 23 år har et problem. Du svarer bl. a.
Citat
1.: Tag fat i nosserne på dig selv og sig: Jeg kan, jeg vil, jeg må, jeg skal!

Er det et brugbart svar?? Er det den måde du klarer dig på?? Hvordan klarer vi arme hunkønsvæsner sig så?? Har du også her et godt råd??

Efterfølgende svar i ovennævnte tråd:,
Citat
Jeg læser først nu de andre kommentarer, men kan se at vi alle er rimeligt enige. Jeg siger blot tingene på min egen, lidt barske måde. Sådan er jeg.
Ja det tør siges du gør.

Det er da en selv konstatering af, hvordan du er.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-07-05 20:19

grethes -> Du taler om min viden og kalder den enorm. Godt set. At du gør det i anførselstegn, viser bare at du ligesom så mange andre dumme mennesker, er dybt jaloux. Gå ind i min profil og se hvor mange spørgsmål jeg har besvaret og i hvor mange forskellige emner jeg har kunnet hjælpe folk!!! dova f.eks. skriver IKKE meget om sig selv. Hun henviser til sin historik og siger: Se selv. Det er helt OK. Hun er også meget alsidig. Men jeg hører/læser IKKE at du skælder HENDE ud for hendes "enorme viden".

Hvem der er totalt til grin, kan du jo i sagens natur IKKE udtale dig om. Du kan jo ikke høre hvor meget der grines ude i de små stuer, så med DEN bemærkning er det faktisk dig, der har gjort dig selv til grin.

God bedring

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-05 20:30

Citat
Admiralens vise ( Pinafore )
Sullivan, Arthur Petersen, Jens Louis
Komponist Tekst

Som grøn konfirmand blev jeg af mor
sat i lære på et officielt kontor.
Jeg svang min kost og pudsed´ vinduesfag
og jeg gnubbed´ alle hoveddørens guldbeslag.
Han gnubbed´ alle hoveddørens guldbeslag.
Fordi jeg gnubbede for dem der sidder højt på strå
så endte jeg med kors og bånd og stjerner på.
Fordi han gnubbede for dem der sidder højt på strå
så endte han med kors og bånd og stjerner på.

Så blev jeg på grund af al min flid
kontorist på mindre end et halvt års tid.
Min flip var hvid, og mit smil var stift
og blanketterne skrev jeg ud med spids og sirlig skrift.
Blanketterne skrev han ud med spids og sirlig skrift.
Fordi skriften havde retning og stod smukt på skrå
så endte jeg med kors og bånd og stjerne på.
Fordi skriften havde retning og stod smukt på skrå
så endte jeg med kors og bånd og stjerne på.

Og jeg kom ind i en fin kommission
for i sådan én skal der altid sidde no´n!
På mit klatpapir jeg tegned otte år i træk
brugte stabler af papir og sagde ikke et kvæk.
Brugte stabler af papir og sagde ikke et kvæk.
Efter otte år med lås og slå
så endte jeg med kors og bånd og stjerner på.
Efter otte år med lås og slå
så endte han med kors og bånd og stjerner på.

Politisk set var jeg liberal -
socialistisk - højresindet - radikal.
Jeg stemte altid med den største flok
og de tanker, andre tænkte, var mig mer´ end nok.
og de tanker, andre tænkte, var ham mer´ end nok.
Da mine egne tanker var så små og få så endte jeg med kors og bånd og stjerner på.
Da hans egne tanker var så små og få så endte han med kors og bånd og stjerner på.

Med strømmen flød jeg stolt min vej
for den der flyder, ja, han synker ej!
Ad små kanaler strømmen foer
til jeg landede på flådens admiralskontor.
til han landede på flådens admiralskontor.
Fordi jeg kendte vejen, som en strøm kan gå
så endte jeg med kors og bånd og stjerner på.
Fordi han kendte vejen, som en strøm kan gå
så endte han med kors og bånd og stjerner på.

I landsmænd her, som gerne vil nå op
til vor samfundsstiges allerhøjeste top,
flyd med, men hold jer i enhver forstand
til stadighed og altid fra det dybe vand.
Til stadighed og altid fra det dybe vand.
Stå aldrig til søs! Lad de andre stå!
I får stribevis af kors og bånd og stjerne på!
Stå aldrig til søs!. Lad de andre stå!
I får stribevis af kors og bånd og stjerne på!

Husk nu, for de fleste er det at foretrække at gå/løbe i tørvejr. Man bliver våd hvis man går/løber i regnvejr.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 26-07-05 20:39

Kald du bare mig dum og jaloux ............ Dum er jeg nok set i dine øjne. Men lad det så være ved det. Hvorfor blander du nu Dova ind? Er det igen dine statistikker?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-05 20:46

Du er ligeså meget til grin AJ, som disse "farlige" rovdyr! - og du bliver trukket godt og grundigt rundt i manegen...na na na na na af kvinder!!

http://www.fjolletobak.com/detail.php?type=2&sort=date&&cf=6&content=12073

Vi rykker dig i ørene, selv om du brummer. Ville det ikke være rart snart at blive skakspilleren, i stedet for skakbrikken?! - kors du er nem

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-05 21:00

Og Grethe! ..At Arne bruger ordet jalous, bunder i at han selv er frygtelig jalous på bl.a Dova og Refi, fordi de har flere point end han

Dova såvel som Refi - har fået et fur - og blevet direkte overbeskidt af oktanarne.

Guess why?! ..Refi fik forleden af vide, at han er handicappet - og at han ævler sig til point, samt overbeskider Arne..Det er sq lige til en komedie!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-05 21:03

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 26-07-05 21:14

Tja!!!!!!!! ............. manden (AJ) er efter min mening raplende og totalt til grin. Jeg priser mig lykkelig for jeg ikke omgåes ham "live".

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-05 21:29

Jeg har også taget mine forholdsregler ang. det faktum at Arne findes live.
Sagde forleden til min søn, at han ALDRIG må tale nogen der hedder Arne*LOL*

Lidt til statistikken - og samtidig en underbyggelse af min påstand
omkring Arnes jalousi

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 30-05-05 20:37

Bare rolig dova, jeg bliver IKKE banned. Jeg beskyldes for at være point-jæger, men der findes da ikke større point-jæger end dig. I følge dig selv abonnerer du ikke på noget. Så du sidder altså på Kandu's seneste 25 i døgndrift og svarer på alt hvad der rører sig. Ofte kommer du med en kommentar, der allerede er lagt af andre Kandu'er. Andre gange kommer du med totalt tåbelige kommentarer. Bare for at score point.

dova -> DU er Kandu's største point-jæger.

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 24-07-05 00:22

Jeg ved godt at du IKKE er dum i nakken. Men ét eller andet sted ER du squ dum. Under armhulerne måske?
Så helvedes rigtige er dine forsøg på svar ikke. Ofte skriver du det samme som mig eller andre, KUN for at sikre dig ét minuts opmærksomhed. Du stjæler andres point med arme og ben, UDEN at sige TAK for hjælpen. Jeg har hjulpet andre spørgere i SAMARBEJDE med andre Kandu'er, og vi har kunnet se at der VAR tale om et samarbejde. Det er fedt, når sådan noget sker. Point eller ej. MEN du rager bare til dig UDEN hensyntagen til andres hjælp. Derfor refi. UF UF UF.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-05 21:32

Grinehovederne er kommet galt i byen. De skulle have været udenfor citatboksen - for Arne griner helt bestemt ikke!!

Det er ramme alvor *LOL*

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 26-07-05 21:43

Venter med spænding på arnes kommentar til dine sidste indlæg creamygirl. Men måske jeg må vente forgæves. Eller .......... ??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-07-05 22:26

grethes

Jeg tror ikke at tedd vil have sine point.

Han takkede nej til de 10 point, som jeg ville gi' ham i forbindelse med mine "emesen" tråde.

Kommentarer fra arne.jakobsen tror jeg du kommer til at vente forgæves på. Nu har han jo fået sine 11 point

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-05 22:54

Citat
Gå ind i min profil og se hvor mange spørgsmål jeg har besvaret og i hvor mange forskellige emner jeg har kunnet hjælpe folk!!!

Sådan Arne! ..Voldtag endelig janteloven - og ros dig selv! ..Men du har vel endelig indsat, at ingen andre gider! ..gnæg gnæg..