/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Blå Stopfejl Skærm ??
Fra : Surf
Vist : 383 gange
50 point
Dato : 10-10-02 18:20

ør jo først begynte den at fryse skærmet fast og jeg kan ikke beværget muse markøren

også vil jeg bruget skandisk for at finder ud af om det var disk-drevet der var i vejen med

også fik jeg denne her stopfejl med blåskærm
først stod der stop 0x og et eller endet
og til sidst stod der
ACPI. sys

problemmet er også at når jeg prøve at genstarte min computer
så efter den indstilling med fejlsirket tilstand (det stodet den ikke på)
hvor den stodet på
start vindows normal og når tiden er rundet ud så fået jeg enten et sort skærm eller den blå stopfejl skærm

og kun en sjælden gang kan jeg få den til at køre normal

er der nogen der ved hvad der er i vejen med min computer

på forhånd tak

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 10-10-02 20:36

øhm undskyld, men det er meget svært at finde ud af hvad der er sket....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-10-02 19:01

ACPI - Det er noget med strømstyring.
Prøv at slå dvale, pauseskærm m.v. fra - se om det hjælper

Med venlig hilsen

Claus Larsen, Hvidovre
c.l@cool.dk

"Surf" <Surf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:0Dhp9.89923$Qk5.4071399@news010.worldonline.dk...
> ør jo først begynte den at fryse skærmet fast og jeg kan ikke beværget
> muse markøren
>
> også vil jeg bruget skandisk for at finder ud af om det var disk-drevet
> der var i vejen med
>
> også fik jeg denne her stopfejl med blåskærm
> først stod der stop 0x og et eller endet
> og til sidst stod der
> ACPI. sys
>
> problemmet er også at når jeg prøve at genstarte min computer
> så efter den indstilling med fejlsirket tilstand (det stodet den ikke
> på)
> hvor den stodet på
> start vindows normal og når tiden er rundet ud så fået jeg enten et sort
> skærm eller den blå stopfejl skærm
>
> og kun en sjælden gang kan jeg få den til at køre normal
>
> er der nogen der ved hvad der er i vejen med min computer
>
> på forhånd tak
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-10-02 19:05

"Surf" <Surf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:0Dhp9.89923$Qk5.4071399@news010.worldonline.dk...
> ør jo først begynte den at fryse skærmet fast og jeg kan ikke beværget
> muse markøren
>
> også vil jeg bruget skandisk for at finder ud af om det var disk-drevet
> der var i vejen med
>
> også fik jeg denne her stopfejl med blåskærm
> først stod der stop 0x og et eller endet
> og til sidst stod der
> ACPI. sys
>
> problemmet er også at når jeg prøve at genstarte min computer
> så efter den indstilling med fejlsirket tilstand (det stodet den ikke
> på)
> hvor den stodet på
> start vindows normal og når tiden er rundet ud så fået jeg enten et sort
> skærm eller den blå stopfejl skærm
>
> og kun en sjælden gang kan jeg få den til at køre normal
>
> er der nogen der ved hvad der er i vejen med min computer
>
> på forhånd tak

Prøv at notere den "stop 0x*******" kode du får og slå den op i
Knowledgebase på microsoft.com - Ellers ser det ud til at en formatering og
geninstallation af Windows er påtrængt

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 11-10-02 01:10

to hmm hmmm ør jeg mener til BBA

snak eller skriv det lige på dansk ikk
din svar afviser jeg egenligtag til du skrive det på dansk

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 19-10-02 14:08

Behøves ikke mere

jeg har fået et nyt bundkort og et nyt grafikkort

og jeg fik at vide af ham der putte den i at det var både bundkort og grafikkort der var kaput

så ved vi det

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 02-10-03 07:52

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 04-11-06 08:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål