/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
fjerne Kazaa?
Fra : Emmapigen
Vist : 347 gange
50 point
Dato : 25-07-05 21:59

Hej!

Jeg har downloaded Kazaa og ønsker nu at fjerne programmet. Har prøvet i Kontrolpanel, men det er ikke muligt at slette Kazaa! Nogen der ved hvad jeg skal gøre?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 25-07-05 22:04

du går ind C Drevet hvor der er en mappe under dokumenter der hedder kazaa, der er en uinstall ikon.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 25-07-05 22:18

Når du ikke kan fjerne Kazaa via Kontrolpanelet, må det være fordi du ikke har installeret det. Én ting er at hente/downloade et program, et andet at køre den downloadede fil og dermed installere det. Hvis du HAR kørt/Installeret programmet, bør du også kunne finde det i Kontrolpanels Fjern/Tilføj Program-modul.
Kan du alligevel ikke, må du finde den mappe i hvilken du har installeret programmet og så køre et evt. Uninstall-program. Selv derefter KAN der være noget snavs tilbage på din PC. Du må så lave en Hijackthis-fil og sende den til Arlet. Han plejer at være sød til at hjælpe med at rydde op i sådan noget snavs. Se www.arlet.dk

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 25-07-05 22:20

Jeg vil næsten tro, at du kan fjerne den med X-block som er en spyware scanner. Du finder den på www.spywarefri.dk under onlinescannere....

Vaxen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 25-07-05 22:25

Eller gå i start - kør - du skriver regedit og klikker OK - kig under hkey local machine -der ligger programmerne og du kan slette herfra.

Godkendelse af svar
Fra : Emmapigen

Dato : 26-07-05 19:04

Tak for svaret arne.jakobsen.