/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sex and the city - er jeg den eneste?
Fra : JacobS.
Vist : 466 gange
1 point
Dato : 25-07-05 17:36

Hey

Jeg tænkte lige på om jeg er den eneste dreng som synes at sex and the city er den fedeste serie der er blevet lavet?
Jeg har også alle sæson´erne på dvd.

Er jeg den eneste?

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 11 point
Dato : 25-07-05 17:42

Nej, det er du ikke Jacob. Min kæreste er også ret vild med serien!

Det er en kanon serie, som jeg selv har fulgt - og savner! ..Den indeholder såvel alvor som humor - og det er grunden til (tror jeg) at den blev så populær

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 25-07-05 17:42

Ja, du er den eneste.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 25-07-05 17:44

synes nemlig det er en fed serie og personerne som er med i den er sååå gode.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-05 18:06

Ret enig med dig Jacob..Især Samantha kan få grinet frem hos mig

Disse fire herlige kvinder repræsenterer en ny økonomisk uafhængig kvindetype.

Eller gør de nu også det?!

I hvert fald repræsenterer de også mange af de gamle stereotype træk ved kvinder: såsom interesse for både mode, mænd og livslang kærlighed.

Det ser ud til (udefra) at de er udstyret med en ny... nærmest stereotyp maskulin seksualitet (i hvert fald Samantha ), men ellers synes jeg nok, at der er der langt til en helt ny kvindetype - og det gør serien interessant (i mine øjne)

Det ses jo ret tydeligt, at økonomisk uafhængighed ikke samtidig gør følelsesmæssig uafhængig, hvilket er rart at vide*L*

Det gælder for disse fire kvinder (som for langt de fleste af os) ikke blot om at blive seksuelt tilfredsstillet, men i højere grad om den fortærskede drøm om hvidt bryllup og "happily ever after".

Snøøøft, nu fik du mig til at savne disse rappe kællinger

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-05 18:09

Forøvrigt bør du være stolt af, at du som dreng kan lide serien..
Det beviser, at du besidder selvironi, hvilket er en herlig egenskab

Få mænd, tør vel stå ved, at det er okay kvinder nærmest pisser lidt på dem*L*

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 25-07-05 18:09

hehe.. ja det gjorde jeg også - derfor købte jeg dem på dvd

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 25-07-05 18:10

ja det er selvfølgelig også rigtigt. fed serie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 19:44

JacobS. - der er ualmindelig mange drenge - og flere voksne mænd der nyder den serie

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 25-07-05 20:08

okay - vidste jeg slet ikke. Jeg har en ven og mig og ham ser trofast og ser den. Men der er selvf. flere piger end drenge som ser den.

Men fed serie. tak for jeres svar.

Creamygirl for pointene fordi hendes kæreste også ser SATC. Og fordi hendes navn lyder lidt som et dårligt pige - band hehe.. Ej,.. Ville bare lige høre hvor mange der så den.

jacobS. GA ( go ahead )

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 25-07-05 20:27

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-05 20:52

For finken da også Jacob!

Et dårligt pige band?! - jamen, så skulle det jo have været Creamygirls..

Men ok, hellere et dårligt band - end en dårlig pige

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 21:00

creamygirl lyder jo lækkert - når den crreamy ting så pludselig farer i blækhuset så tror jeg hun er medlem af et band der hedder " girls of the barbed wire"

går i dækning !!!!!

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 25-07-05 21:06

hehe.. Hvor gammel er du egentlig creamygirl?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-05 21:12

Jeg er 27 - men kan stadig lide at hoppe i sengen

Og Mirit du går da bare i dækning, hvis du mener jeg ved tastaturet er for skarpsindig!

Ellers venter du bare til vi mødes. Jeg har i 6 år gået til kickboxing - og er ret skrap til det gylle

(((((((spark)))))))

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 25-07-05 21:16

okay - hmm så er du da ved at være lidt halv gammel, hehe.. ej, okay

Det her er ikke ondt ment, men har du ikke noget bedre ast tasge dig til end at sidde her på kandu. dk?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 21:19

CREAMY - nu skal du for h.......... ikke drage forhastede slutninger - jeg skrev intet om at du var skarpsindig

Hva´nu det - går du og kicker gamle damer ned ???

nå pigtråd eller kaktus - de stikker begge

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-05 21:25

Næ, det har jeg ikke Jakob. Min kæreste arbejder i Norge - og min søn er lagt til ro. Jeg passer dog mit arbejde hver dag - og kan vel godt tillade mig, at fordrive noget af min fritid her på kandu, eller?!

Halvgammel?!
jo, det kan du da have ret i..hehe! i hvert fald halvt så gammel som én på 54

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-05 21:30

Og Mirit! - Næ det gjorde du ikke, men barbed wire er skarpt - og det er dog begrænset hvad tastaturet har af muligheder (fysisk).. ik?!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 21:31

Jacob - sådan et gammelt rivejern hvad ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 21:35

kan der være noget om - og dog - -

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-05 01:29

Hvis man er dreng og kan lide sex in the city så burde man tænke sig om! Lidt som at kunne lide My and the Pony! Det er en typisks pigeserie! Ikke at jeg siger du er unormal, meen!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-07-05 01:30

Rigtige mænd ser det bare ikke

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-07-05 14:25

Eller også er det rigtige mænd SOM ser det.

Hvorfor skulle drenge ikke se det? Det er den bedste serie der er lavet - og den ER IKKE KUN FOR PIGER!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-05 17:38

Tag dig ikke af Tedd.
Teddydrengen har på nuværende tidspunkt kun bleer (pampers tror jeg ), blebørn, og diverse symbioser på hjernen - og kan slet ikke være med her!

Han burde tage på en lynhurtig campingferie - og få lettet det tryk, der så åbenlyst plager ham

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 26-07-05 18:36

er jeg den eneste som er ung? jeg er kun 16

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-07-05 19:56

Om du er den eneste der er ung?!

Her i tråden fornemmer jeg kraftigt, at du er den eneste der er ung

Mirit og Tedd er vist noget nær oldinge (sidst i 40'erne) = meget gamle.
Creamy 27 = halvgammel.
JacobS 16 = ung.
dbl ? = alt er relativt.

Nyd det Jacob, pludselig er du 20 - og det går ned af bakke. Livet ebber ud