/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Tagarbejde, for billigt?
Fra : Vatos
Vist : 488 gange
50 point
Dato : 25-07-05 17:27

Hej

Jeg har nu fået 3 tilbud på udskiftning af mit tag på en tilbygning.

Der er stor forskel på priserne. 2 firmaer ligger omkring 20.000 kr, og det sidste ligger på 13.000 kr.

Det er selvfølgelig meget dragende at vælge det billige og spare pengene, men er det for billigt???

Det er 25 m2 tag der skal udskiftes til tagpap......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-05 17:34

er de 13.000 mon uden moms??, for to år siden fik vi skiftet vores på samme størrelse, det blev ca 12.000 kr. uden
moms

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 25-07-05 17:43

Hvis alle tilbud er fra etablerede firmaer og de indeholder det samme - er der da ikke så meget at betænke sig på.

Så vælger du da det billigste.

Men nærlæs lige tilbuddene først......

Kommentar
Fra : Vatos

Dato : 25-07-05 18:00

Det er med moms

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-05 18:17

Det er en pæn stor prisforskel, men som refi skriver, hvis det er etablerede firmaer, ville jeg vælge det billigste. Det kan ikke være noget med, at der er riller i de dyreste tilbud, og helt glat i det billige.

Kommentar
Fra : journey

Dato : 25-07-05 19:14

Fortæl hvad firmaerne hedder. Jeg er selv tagdækker og kender flere brådne kar i faget.

Kommentar
Fra : Vatos

Dato : 25-07-05 22:00

Jydsk Tagteknik
Byens Tagservice
MJ Blistrup Tagservice

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 25-07-05 22:17

hvad bliver prisen på denne side...

http://www.nyt-tag.nu/

Kommentar
Fra : Vatos

Dato : 26-07-05 07:49

buch78:

Man kan ikke sammenligne med deres prisberegner. Jeg skal have fjernet det gamle tag og lagt nyt undertag af krydsfiner. Ellers tak for hjælpen

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 26-07-05 09:50

Bare helt i orden

Kommentar
Fra : Vatos

Dato : 26-07-05 19:18

journey: Jeg venter på svar fra dig inden jeg bestemmer mig....

Kommentar
Fra : baadebyggeren

Dato : 27-07-05 16:37

Jeg synes du også bør undersøge kvaliteten af især de materialer de billige firma har tænkt sig at benytte. Der kan være afgørende forskel, og det vil naturligvis påvirke holdbarheden!!

Kommentar
Fra : Vatos

Dato : 28-07-05 07:57

Ok, ifølge deres tilbud så bruger de alle Icopal.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-05 10:23

Husk også at få udsted et garantibevis på taget, ikke at jeg håber du får brug for det, men det kan nu være meget rart at have

Godkendelse af svar
Fra : Vatos

Dato : 28-07-05 15:19

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-05 15:23

Selv tak