/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
dele en
Fra : mathiasmb
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 25-07-05 16:33

øhh guys, hvordan kan jeg dele en videofil i to?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 16:47

Med et videobehandlingsprogram eller f.eks. Nero

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 25-07-05 17:26

kunne du være mere præcis? jeg skal ikke brænde den, bare dele en film i to og ha den på hd'en?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 17:37

Så skal du bruge et video/film behandlingsprogram - der kan du "klippe" filmen i alle de stykker du måtte ønske.

F. eks. denne http://www.ulead.com/vs/runme.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 17:38

Windows Moviemaker er også en mulighed...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-07-05 17:59
Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 25-07-05 18:59

yo manse.. ved du hvordan jeg kan klippe præcis der hvor jeg vil? jeg spoler frem til der i filen jeg vil klippe via Vdub og notere hvilken frame, men når jeg så gemmer bliver klippet altid nogen minutter længere henne... ikke samme antal minutter vær gang..

Kommentar
Fra : mathiasmb

Dato : 25-07-05 19:15

og undskyld for spørgsmåls emnet som ikke helt blev færdigt... lol