/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fælg logo
Fra : thulin
Vist : 1621 gange
50 point
Dato : 25-07-05 09:10

Jeg er ved at lede efter nogle alufælge, men jeg vil ikke betale overprisen for sådanne fælge hos en autoriseret forhandler, da deres fælg udvalg ikke er ret stort og alt for dyrt.

Men jeg vil også gerne have bilens mærke/logo på fælgene, kan man ikke købe sådanne logo på Internettet (eller andre steder) kan købe fælge og samtidig få en original logo på ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 09:13

det ville jo nok hjælpe nogen at vide hvilket logo du leder efter

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 60 point
Dato : 25-07-05 09:38

enig med miritdi
Det er lidt svært at lede efter uden et navn/mærke
Du kan da prøve igennem thansen http://www.thansen.dk/ eller Mekonomen http://mekonomen.dk/
Hygge...
Søren

NB: Google
http://www.google.dk/search?hl=da&q=navkapsler&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=cr%3DcountryDK

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 25-07-05 09:56

Det skal være til en Fiat.

Fælgene skal hedde 5X14"

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 25-07-05 09:58

Fiat vil også meget gerne sælge mig nogle, men de koster 5400,- for 4 stk uden dæk og uden montering, men så er der ogå en navkapsel på med Fiat logo.

Jeg har fundet nogle fælge i den størrelse til ca. 600,- stk u. dæk/ u. mont.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-05 10:03

Udover, hvad du ellers har fået af oplysninger/hjælp, kunne du også prøve, at finde dem brugt hos en ophugger eller evt. www.dba.dk og http://www.huggernet.dk/

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 25-07-05 10:09

Det skal være nye fælge.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-05 10:30

Logoer til alle bilmærker kan du købe i enhver velassorteret tilbehørsforretning.
Biltema, thansen osv. Fiat har dem sikkert også i løs vægt........

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 25-07-05 10:40

Men hvor fedt er det lige at køre rundt med kopifælge?

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 25-07-05 10:42

Backtee, du har evig ret.

Men så længe det er til konesbil, er jeg villig til at gå på kompromi
Det er noget helt anden snak når det er min egen bil.
Men man må sige at Fiat kun tilbyder 2 forskellige fælge til bilen, "und nix wieter", så er det jo rare at have lidt mere at vælge imellem.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-07-05 15:28

Du ku' jo prøve her
http://www.kandu.dk/dk/spg/70679

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-07-05 15:29
Godkendelse af svar
Fra : thulin

Dato : 28-07-05 11:23

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-07-05 20:58

----------- velbekomme & takker for points
Søren