/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Word dokument, forsvundet
Fra : creamygirl
Vist : 1941 gange
50 point
Dato : 24-07-05 23:14

Hvad gør jeg?!

Mit dokument er pist væk - og jeg har ledt og ledt
Det er mega frustrerende, når sådan noget sker - og så lige noget, som jeg har brugt flere timer på - og skal bruge på mit arbejde

Nogen der kan hjælpe?!?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 23:16

Har du ikke autogem slået til ?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 24-07-05 23:17

Kan det ikke gendannes? Eller har du bare glemt hvor du har lagt det > så står det vel i start>dokumenter. Søde creamy dog, hvad har du rodet dig ind i

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-05 23:17

Aner det ikke - hvor ser jeg efter dette?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-05 23:18

Hansen.

Det forsvandt...pist! - mens jeg sad med det på skærmen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 23:19

Ved du hvad du kaldte det?

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 60 point
Dato : 24-07-05 23:20

Hmm, lyder mystisk. Og det har ikke bare gemt sig bag det aktuelle vindue - eller i proceslinien?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-05 23:24

Refi

Ja jeg har søgt i alle filer på filnavnet - uden resultet

Hansen

Nej, den ligger i proceslinien*G*
Men kigger i mine dokumenter, ser jeg en mærkelig takket tingest med teksten "reddede dokument".

Når jeg klikker på den, så kommer der bare en side med en masse spørgsmålstegn ???????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-05 23:25

Og der skulle have stået. "Nej, den ligger IKKE i proceslinien"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 23:28

Har du ikke et der hedder Dokument 1 ?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-05 23:33

Jeg har faktisk både en 1 og en 2'er

Den ene kan jeg åbne (og det er IKKE den), men den anden viser bare disse underlige tegn ??????????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-07-05 23:40

du er ikke kommet til at ændre skrifttypen vel?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 23:45

Ja - og disse underlige tegn er dit dokument - så du kommer nok til at skrive igen.......

Et eller andet må du have lavet - word kan ikke bare lukke sig selv uden at gemme.....

Så hvad har du lavet......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 23:47

Prøv at lukke det op i wordpad/notepad og se hvad det så siger....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-05 23:48

Ikke mig bekendt Nordsted..

Det ser vist desværre sort ud. Jeg har lige søgt efter den i skjulte filer og mapper, stadig uden resultat..

Troede for hulen da ikke, at det kunne lade sig gøre at miste noget....helt!

Æv

Refi, jeg mener ikke at jeg har lavet noget, men når du siger det, så lyder det jo til at jeg har. Aner bare desværre ikke, hvad det er..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-07-05 23:50

Det er de samme tegn ?????????????????? uanset hvad jeg åbner med..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 23:50

Kig også lige i "start" "dokumenter" om det er der.

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 24-07-05 23:52

Højreklik på "Denne computer"
Klik på søg.
Vælg "Alle filer og mapper"
Skriv "*.doc" i >Hele eller dele af filnavnet<
Klik på Søg... Alt forudsat at du bruger en XP
Nu finnder din PC alle filer der ender med .doc
mvh bvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 23:52

Du har sikkert "mærket" hele teksten af for at kopiere den men har trykket på en forkert knap.

Du må bide i det sure æble og skrive igen......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-05 00:00

Pisse træls at skal skrive 6 sider en gang til Refi, derfor forsøger jeg lige at finde det inden jeg bider i det sure æble!

Søgningen på ordet doc gav 174 resultater. Men hellere lige tjekke dem - inden jeg bare opgiver.

Smutter i seng, men lader spørgsmålet stå til i morgen.

Foreløbig tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-05 00:24

Tak for svaret hansen9. den lå i proceslinien*L*

Og nu er glad igen

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-07-05 08:48

Godt Creamy, det er nu rarest at være glad (og du er bestemt ikke den første der har prøvet det her lille uheld)