/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Pengepung til håndled! Hvor købes den?
Fra : Tobster
Vist : 936 gange
50 point
Dato : 24-07-05 23:08

Jeg skal ud at rejse til Sunny Beach i Bulgarien på onsdag, og der skal man jo passe lidt på sine penge osv.
Så tænkte jeg på at købe sådan en pengepung til at have rundt om håndledet, men hvor kan jeg købe sådan én? Hvilke forretninger forhandler sådan nogle?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-07-05 23:20

det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, jeg har selv syet en lille pose, med en lang bændelsnor i, denne pose har jeg så på maven, evt. kan bændelen være så lang, at du kan have posen i linningen, denne løsning føler jeg mig godt til-
freds med

Kommentar
Fra : Vindrue

Dato : 25-07-05 00:24

Hej. Prøv i diverse sportsbutikker. De plejer at have nogle smarte punge, som man også bruger når man løber. Jeg ved der er lavet en fra bl.a. Nike, men der skal også nok være lavet nogle billigere modeller.
Held og lykke, og god rejse

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 25-07-05 00:59

Jeg mener du kan købe den på Kastrup lufthavn.Jeg mener det er bedre og have en pung der ikke synes, at have den under tøyet mener jeg er best.Man kan også få en der er festet rundt anklen.
alimak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 07:06

godt spørgsmål - ikke til umiddelbart at finde ud af

Vindrue har ret i at sportsbutikker har nogen nylonpunge der er håndholdt - ellers er en pengekat eller et mavebælte nok løsningen

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 25-07-05 07:48

Her er et par sider om en pung til håndleddet. Håber det hjælper dig

http://www.bach-firmagaver.dk/page801.htm

http://www.ronhill.dk/

Mvh Cirkelinedk

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 25-07-05 10:37

Jeg har købt min i vores lokale taskeforretning som har et stort udvalg. Jeg kunne heller ikke finde den først.
Mit bud er, at du skal tage til den største by du har i nærheden og gå til en rigtig taskeforhandler.
Held og lykke. Hilen Maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 25-07-05 10:37

Jeg har købt min i vores lokale taskeforretning som har et stort udvalg. Jeg kunne heller ikke finde den først.
Mit bud er, at du skal tage til den største by du har i nærheden og gå til en rigtig taskeforhandler.
Held og lykke. Hilsen Maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 25-07-05 10:38

nå ni kom det to gange, sorry