/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Favorites i alfabetisk orden
Fra : smutter50
Vist : 385 gange
100 point
Dato : 24-07-05 18:30

Hvordan får jeg mine foretrukne sider lagt i alfabetisk orden. Det ligger "hulter til bulter"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 18:33

højreklik - sorter efter navn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-07-05 18:45

klik på foretrukne og klik igen på arranger foretrukne så kan du med musen flytte op og ned linierne, hvis du som jeg har rigtig mange så opret nogle mapper og navngiv dem efter emne og flyt så linkene til mappen med det navn der passer bedst til linien, mapperne bliver automatisk arrangeret alfabetisk, var det en mulighed?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-07-05 18:49

Du skal lige finde den mappe de ligger i først under
Documents and Settings\brugernavn\foretrukne
Denne mappe sortere du efter miritdks vejledning så bliver dit rullegardin ogs sorteret...
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-07-05 18:50

Ha ha det virkede ikke hos mig - alligevel... sorry

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 24-07-05 18:50

halløjsa smutter50

Du kan komme lettere til dem ved at højreklikke på start-stifinder- vælg c-drevet- document settings- user og derefter favorites. Så kan du hurtigere lave nye mapper mm. derfra istedet fra i exploren.

hilsner fra Timeglas

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 24-07-05 18:56

Godt B.H. det virker nemlig heller ikke her...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 18:57

hvorfor gøre det besværligt når det er så nemt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 18:58

?????? hvofor virker det så ikke hos jer der siger det ???????????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 19:00

er det fra start - foretrukne - højreklik - sorter efter navn det ikke virker eller ????????

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 24-07-05 19:03

Ja. Jeg skal ikke oprette mapper, og gider ikke flytte alle mine foretrukne manuelt. Havde håbet, at man kunne sige: "sorter efter navn", men det kan man åbenbart ikke

Accepteret svar
Fra : Nuserpigen

Modtaget 110 point
Dato : 24-07-05 19:09

Hejsa
Prøv at åbne Foretrukne i den øverste linie. Højreklik på en mappe og sorter efter navn. Så sker det helt automatik.

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 19:10

Nuserpigen - sag samme

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 19:11

tjah - så ved jeg da ikke - fungerer her

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 24-07-05 19:12

Miritdk.... ja... men det kunne jo være, det kom an på hvordan det formuleres

Godkendelse af svar
Fra : smutter50

Dato : 24-07-05 19:13

Tak for svaret Nuserpigen.
Det hjalp.
Man skulle bare gøre det fra IE, så virkede det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 19:15

Det skal være i din browser...........

Tryk på teksten "foretrukne" - højreklik på en af genvejene og sorter efter navn.

Hvis du har mapper i dine genveje skal du gå ind i mappen og gøre det samme.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 19:15

Kommentar
Fra : Nuserpigen

Dato : 24-07-05 19:16

Nemlig....
Det var så lidt

Hilsner fra Nuserpigen

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 24-07-05 19:16

Tak refi.
Har fået det ordnet, med sammen metode som du og nuserpigen beskriver.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 19:25

Bare i orden - hovedsagen er du fandt ud af det....