/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
sygate - mobil med 3 - dit tips
Fra : miritdk
Vist : 461 gange
1 point
Dato : 24-07-05 15:38

hvad i alverden var der så galt med 3mobil ????????

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 24-07-05 15:46

Deres netværk virker ikke rigtigt. Den sender kun mine sms hver anden gang ca. eller roamer på andres net osv. Hele tiden.
Har du da selv gode erfaringer med dem?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 15:48

jeps jeg har rigtig gode erfaringer med dem faktisk og har ikke haft problemer - bortset fra at jeg troede den var i stykker engang - men den manglede bare en opdatering jeg havde overset

Hvor i landet bor du ??? Det KAN jo være hvor de endnu ikke har fået dækket helt

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 24-07-05 15:51

Arbejder i Hellerup og bor på Nørrebro.
Men jeg syntes den gør det allevegne. (nægter at sende sms).
Ofte bliver jeg nødt til at aflutte min sms og starte forfra. Jeg har også været nødt til at slukke og tænde flere gange før den virkede.
Desuden kan den heller ikke altid slette mine beskeder osv. med mindre man lige slukker og tænder.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 15:56

har den altid gjort det er der ski da noget galt - klag - de er hurtige til at udlevere en ny mobil - kan være du måske har en af de første ?????? (dem har nogen haft problemer med)

At der af og til skal slukkes og tændes igen er ok - men ikke mere end max een gang om dagen - tænk på at det virker som at genstarte en pc - og tænk på den som en pc (er den jo faktisk)

Jeg har en lg U8120 og nul problemer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 15:56

Er 3 generelt ikke lidt for tidligt ude ???

Det er vel også derfor der ikke er andre der vil bruge systemet endnu.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 15:57

ps. ok den roamer hvis jeg er på strandvejen heroppe - men det kender man jo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 15:57

refi - nøøøøøh -

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 16:02

I starten var problemerne vist meget større - der var det KUN storbyerne der kunne bruge systemet.

Men det er da muligt det er blevet bedre - der er ihvertfald ingen grænser for deres løfter i reklamerne.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 16:03

tjah reklamer for sig - og 3mobil for sig

har ikke fortrudt jeg valgte det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 16:43

sygate - prøv at se dækning for de områder du bevæger dig mest i her:
http://www.3.dk/templates/Sporg3_07.aspx?id=3809

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 24-07-05 17:39

Jeg syntes bare overall at der er mange problemer med dem. At ham inde i butikken ligefrem står og fortæller mig at han selv syntes det er noget crap gør ikke min tiltro bedre.

Telia mobil harj eg aldrig haft problemer med. (Kun prob. med Fastnet)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 18:30

jaja - en dur det eller også ikke - har du forsøgt at beklage dig ud af det ????? Min datter havde problemer med den første hun havde - fik den byttet - og alt ok igen - Hun fik oven i købet en nyere model

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-05 18:34

- Noget skal de vel gøre for at holde på kunderne....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 18:35

joooo refi - men det er da helt ok på den måde

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 1 point
Dato : 24-07-05 19:35

Ja man kan selvfølgelig være uheldig med den enkelte tlf.
Har dog hørt en masse klager fra nogle venner også, men et par stykker siger dog det samme som dig.
Gider ikke klage nu, da jeg er på vej til at rykke over til CBB mobil.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 19:39

aha - jamen så held og lykke med det

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 19:40

Tak for svaret Sygate.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 24-07-05 20:07

Men takker for point

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 20:09

utaknemmelige skarn - det gyldne point har da den værdi sådan et skal have

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 24-07-05 20:19

Jamen det var ikke sådan ment

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 20:20

vel var det så