/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
brede fælge til suzuki samuai?
Fra : benny.lauritzen
Vist : 499 gange
100 point
Dato : 24-07-05 11:48

Har hørt om at man muligvis kan få bredere fælge til en suzuki samurai. specielt bagfæle.
Nogen der kender noget til det?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-07-05 12:22

Nej ikke såvidt jeg ved, men du kan jo sætte forskellige dækbredder på.
Jeg ved godt den har lidt problemer med bagnavet, men det afhjælpes med nye lejer som skal være velsmurte, egere der er tilpas stramme, og et ikke alt for hårdt pumpet bagdæk. Og så aldrig køre med nogen bagpå, eller køre stærkt henover ujævnt terræn.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mortencj

Dato : 02-08-05 23:02

Jeg har på en Suzuki k50 haft et motorcykel bagdæk på det var ca 13cm bredt jeg flytte støddæmperne ud på ydresiden af bagsvingeren og satte nogle afstandsstykke i oppe under sædet

Dække kunne sidde på en standard fælg

Dækket var brugt og var et ud af flere jeg har fået af en mc forhandler de skulle alligevel smides ud, bare fordi de ikke dur til mc mere kan man jo godt bruge dem på knallert og derved spare lidt penge

MvH MortenCJ

Kommentar
Fra : mortencj

Dato : 02-08-05 23:04

Men det skal lige siges at det tager noget af optrækket og lidt af topfarten da et breddere/tungere dæk er sværre at trække rundt
MvH MortenCJ

Annuller spørgsmålet
Fra : benny.lauritzen

Dato : 06-05-06 12:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål