/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Medhørsstik til Nokia 3210
Fra : lham
Vist : 469 gange
50 point
Dato : 24-07-05 07:58

Har forgæves forspurgt Nokia om der findes et stik der kan sættes i mobilen så man via ( den anden ende af stikket ) 1,5 mm alm mono mini jack-stik kan få medhør ud ( faktisk for at kunne optage det hørte og snakkede på en båndoptager ) har fusket lidt med headphone stik men det lukker ned for mic og højttaler i Nokiaen -er der nogen der har gode ideer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 12:36

den er vel ikke indrettet til at gøre det - mange mobiler har jo indbygget medhør

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 12:37

ps - mobiler er jo ikke så dyre idag - så hvad med at købe en med indbygget medhør og optager ??

Kommentar
Fra : lham

Dato : 24-07-05 17:32

God ide med at købe en med medhør og optager er der nogen der ved hvad sådan en maskine hedder koster og hvor den kan købes?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 18:32

du kan da med held foretage søgning på mobiler med de funktioner - jeg har en LG - ganske udemærket til formålet hvis det var det jeg ville

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 18:32

du kan da med held foretage søgning på mobiler med de funktioner - jeg har en LG - ganske udemærket til formålet hvis det var det jeg ville

Kommentar
Fra : lham

Dato : 25-07-05 05:34

til miritdk
jeg har uden held søgt men kan du ikke nærmere forklare hvad en LG er for en mobil mærke type ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-05 07:30

Lg ´en jeg har er blot en LG U8120 - en af de første modeller der blev brugt hos 3 net - lille smart sag faktisk - med kamera og video / afspiller og optager - og opsætning til nettet osv - for mig en masse uvedkommende ting i dagligdagen - men når familien har den - og venner og bekendte - så kan 3 brugere jo snakke gratis med andre 3 brugere. Derfor - lol.
Der findes mange helt almindelige mobiltelefoner med udgang til høretelefoner - hvordan det ligger med optage funktion ved jeg faktisk ikke meget om

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 27-07-05 16:11

Hvis du ønsker en mobil som ligner meget den du allerede har så kan det anbefales en 2600. Det er en robust og er 3. generation af low-cost mobiler som nokia her spyttet ud. Den har farveskærm og den er billig.

Du kan se hvad den koster her: http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=-1&producer=2&product=326&abonnement=-2

Jeg kan forstå, at det ikke er et spørgsmål om at du skal kan indtale beskeder som skal gemmes på telefonen. Hvis det er tilfælder så skal du vælge en anden model.

\knap

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 16:22

rimelig godt bud farmerib2 - men det er da smartere at man både kan optage og afspille netop gemte optagelser på telefonen