/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
HP Photosmart 735 Billedbehandling på DK
Fra : ppk
Vist : 4002 gange
200 point
Dato : 23-07-05 18:22

Hej

Sidder lige og skal hjælpe en ven med at finde ud af hvilket billedebehandlingsprogram der følger med ovenstående camera fra nyt.

Problemmet er nemlig at han har fået smidt den CD ud med det program, det eneste han husker at programmet er på dansk, og at det var et billedebehandlings program.

Kan nogen hjælpe så han kan få redigeret sine feriebilleder ?

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 18:28

Alle fotobehandlingsprogrammer kan da klare det lille job.

Du lægger bare billederne på harddisk (via usb) og åbner et eller andet billedprogram.

Har du kortlæser i maskinen er det jo også en mulighed.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 18:37
Kommentar
Fra : ppk

Dato : 23-07-05 18:59

Hej

Det er okay at man kan bruge en del andre programmer til formålet ! men nu havde han styr på det medfølgende program, så hvis vi kunne få det præcise navn på det billedbehandlings program der følger med cameraet kunne han måske købe et nyt program.

Jeg er også selv i besiddelse af et udemærket program til formålet, men min ven er ikke nogen ørn til det der med computer og at sætte sig ind i brugen af nye programmer.

Det er også fordi netop det program kender han og kan formindske størrelsen på sine billeder, så de bl. a. kan bruges i annoncer i Den Blå avis. Størrelsen på hans billeder fylder nemlig omkring 1 mb som er for stort til annoncer, der må de ikke fylde over ½ mb.

Og hvis vi ikke finder navnet på det program, så bliver jeg nød til at bruge oseaner af tid på at sætte ham ind i brugen af et af mine egne programmer. (det orker jeg næsten ikke)

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 19:04

Det link jeg har givet dig ER programmerne der følger med kameraet på dansk.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-07-05 22:38

Jamen ppk er du ikke også hans ven?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-07-05 22:59

Fri mig for mine venner, mine fjender klarer jeg selv.
Refi har givet dig de rigtige programmer.
Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 23-07-05 23:05

Ja - det mener jeg jo også

Der er vist ikke andre originale.....

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 23-07-05 23:14

Tak for svaret refi.

Undskyld ! jeg havde ikke lige set i farten at der stod at det var DANSK software !

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 23:25

Selv tak - det er da bare i orden - hovedsagen er da at du får hjulpet din ven.

Fortsat god weekend