/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Svar til Arne Jacobsen.
Fra : oz1eqp
Vist : 350 gange
100 point
Dato : 23-07-05 13:34

Nu kammer det da vist helt over for dig når du skriver,at du hedder ikke Arne Jacobsen,og at en Arne Jacobsen er blevet smidt ud fra KANDU.
Vil det sige,at du fører dig frem under et falsk navn,eller hvordant skal det forstås.Ifølge dig har jeg jo kun to hjerneceller,så er det da godt,at du har flere af dem så du kan fortsætte med dine chikanerier af næsten alle,som kommer med indlæg her.
Du behøver ikke at belære mig om,at jeg ikke skal komme med en kommentar til dit tip.
Det er jo lige netop den taktik du selv bruger ret ofte.
Det var forøvrigt sjovt at se,at jeg fik tilskrevet 20 point,så der må da være andre,som mener det samme som mig.
Det var min sidste kommentar,for du er da ikke værd at spilde tid på.
oz1eqp Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 14:18

Jeg ved godt hvem det kammer over for. Jeg hedder IKKE Arne Jacobsen og mit nick er IKKE arne.jacobsen.
Det ER det ikke, og det har det aldrig været. JEG hedder Arne Jakobsen og mit nick er Arne.jakobsen.

Hvordan kan det være at et så klogt menneske som du IKKE er i stand til at se forskel på c og k?

Dit RET svinske tip om at en arne.jacobsen var blevet smidt ud af et andet plenum, har intet med mig at gøre, men når du IKKE er i stand til at kende forskel på c og k, er det jo klart at du hele tiden vil tage fejl. Der var i øvrigt en anden Kandu'er der gjorde dig opmærksom på din fejltagelse, men det valgte du TOTALT at overhøre. DU VIL åbenbart bare lave lort i den. Men du er jo heller ikke den eneste. For min skyld kan du fortsætte for evigt, men jeg synes dog at du burde prøve at få dig et liv. Søger man på Kandu efter dit nick, ser det ikke for godt ud. Så pas på med at kaste med sten når du selv bor i et glashus.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 14:34

Til de der IKKE husker dit svinske tip: Her er det: http://www.kandu.dk/dk/tip/11771

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 23-07-05 14:41

Gud bevare Danmark og en hilsen til Søens folk.
oz1eqp Arne

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 23-07-05 14:44

Kære Arne

Hvorfor skal vi gentagende gange læse om dig og din person....
Vi andre kandu bruger er da helt kolde i r.... med personer - vi (kan vist kun tale for mig selv) er bedøvende lige glade med personer.
Jeg læser Kandu for emner ikke personer, men dit behov for at have dit navn i eller uden for centrum af debatter, er til at kaste op over.
Det er som teenage piger der ikke kan få opmærksomhed nok.
Det er måske en god idé at undlade at skrive indlæg i perioder. Så glemmer folk ofte gammelt nag.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 14:46

Den kommentar beviser jo blot at du KUN har 2 hjerneceller at flytte rundt med, ellers ville du jo have svaret?

Kender du forskel på c og k? Nej vel? Idiot.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 14:47

Legendernes fald

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 110 point
Dato : 23-07-05 14:48

Nu er det jo lidt trist at der er flere Arne her - for at undgå misforståelser er det arne.jakobsen som mit indlæg handler om (med c eller k er jeg lidt lige glad med fornemmer meget lighed.....)
OZ1eqp ha jeg ikke set personfnider omkring..
mvh Benjamin
PS Undskyld at dette ikek var med i mit første indlæg

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 14:49

Benjamin - Bl.a. fordi du ikke kan undlade at kommentere trådene. Du er jo selv med til at holde gryden i kog.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 14:51

Det er ikke svært at få en gryde til at koge, når først der er ild under den.........

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 23-07-05 14:58

For fan... kære arne - tanken er at du sørger for at undlade at sætte gryder over...
Det er bare et godt råd - med mindre det er fordi det udløser noget stimuli hos dig.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 23-07-05 14:58

Hehe ja det må virkelig ligge til navnet at opføre sig barnligt herinde.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 23-07-05 15:25

Hvor mange hjerneceller har du arne.jakobsen med "k"?? Vist ikke ret mange.

Godkendelse af svar
Fra : oz1eqp

Dato : 23-07-05 15:31

Tak for svaret Benjamin.Hansen.
Der findes da gudskelov fornuftige mennesker endnu.
God weekend.
oz1eqp

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 23-07-05 15:35

grethes
Jeg kom sådan til at grine over din bemærkning at jeg var ved at falde af stolen.
oz1eqp

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 23-07-05 15:40

Smiler lige lidt

Tak for svaret Benjamin.Hansen.
Der findes da gudskelov fornuftige mennesker endnu.
God weekend.
oz1eqp

Og nogen af de fornuftige hedder også Arne...
god weekend til dig også
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 16:13

Benjamin - Læs tippet fra oz1egp og vurder selv hvor fornuftig "denne" Arne er? http://www.kandu.dk/dk/tip/11771

Grethes - Lær at lukke dine egne besvarede spørgsmål, før du udtaler dig om andre Kandu'er. Du er IKKE et eksempel til efterfølgelse.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-07-05 16:22

Når man ingen autoritet har, behøver man magt – og den tror Lord AJ, at han har fundet her på kandu.
Well, tro om AJ. You are NOTHING!!! – heller ikke på kandu..

Desuden er det meget uforskammet, at du gentagne gange fortæller diverse brugere, at de skal få sig et liv!

Med den iver og stræben du lægger for dagen her på sitet, så er det vist på tide at du kigger indad - og erfarer at dit eget liv efterhånden fremstår som ret så sølle..

Ps.
Næste gang du peger på nogen angående deres evner til at skrive tip, så husk, at tre af dine fingre peger tilbage på dig selv.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 23-07-05 16:42

Jeg behøver ikke skal belæres om, hvornår jeg skal lukke mine spørgsmål. Det bestemmer jeg og KUN jeg, hvornår de skal. Du skal i hver til fælde ikke bestemme det. Har du snart fattet det?

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 23-07-05 17:42

Bravo creamygirl,det kunne ikke siges bedre.
Det mest kedelige er så,at den slags mennesker lærer det aldrig.
God weekend.
oz1eqp Arne

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 23-07-05 18:26

Har læst tippet...
Noget tyder jo på kære arne
at arne.jakobsen og arne.jacobsen begge har behov for at nogen gør dem op mærksom på at lav cigarføring nogen gange bekommer dem pænere.
Bare denne tråde viser jo et eller andet om det om creamygirl beskriver som behov for magt og at bestemme over andre er vigtigt.
Jeg tror også du er heldig omkring det, at Kandu ikke er et sted der bare smider folk med mærklig adfærd ud.
Jeg ved ikke hvorfor det er vigtigt for dig at belære folk, at tugte og irettesætte andre for deres tåbeligheder.
Der jo det retfærdige at når vi angriber andre er de også berettiget til at slå igen. Eller de kan bolt sige av det gjorde sku ondt....
De det batter du har minder mig om John Chlease der som rider påstår en anden rider er feg, og det vedbliver han med selv efter at have fået hugget både arme og ben af....
Men du må da indrømme at når folk begynder at debatere din personlighed og din adfærd på kandu, er det vel ikke fordi de syntes den er smaret eller fordi de mener at andre Kandu bruger bliver beriget af at læse om dig.
For min skyld på du skrive hvad du har lyst til, mit råd var bare at en lav profil nogen gange er det bedste forsvar....
Samtidig er det også det som jeg foretrækker du vælger, lav cigarføring...

Uden at vide om det er dig eller en anden er du da påfaldende at en person med samme navn på nær en stave fejl - også har svært ved at finde det rette toneleje på en debatside....

I et land med ytringsfrihed - er det da vigtigt at vi bevare lyste til gode faglige debatter.
Vigtigt at vise hinanden hvad en god debatform er. Børnehavesnak og -adfærd er ikke det vi ønsker at bruge tid på på at fagligt forum. Det gør jo bare at faglige kompetente mennesker ikke gider læse og derved ikke skrive indlæg.

mvh Benjamin

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-07-05 18:42

Tja, hvad kan jeg sige?!

Det er efterhånden få, der ikke er blevet kaldt for en ½ hjerne m.m af AJ!

Til det er der vel kun at bemærke, at ubegavede mennesker som oftest mener, at deres medmennesker er dumme..

Faktisk bør vi anse det som en ros, at blive tiltalt som en idiot, når det spyttes ud af dette besynderlige individ

God weekend også til dig oz1eqp