/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
HOLD så op!!!!!
Fra : Toupie
Vist : 385 gange
100 point
Dato : 23-07-05 13:10

I er åbenbart alle 3 for nærige til at oprette et spørgsmål til at diskuterer i - så brug denne tråd i stedet for at spamme Tip.

Det er sq da p.... irriterende, at I bliver ved med det barnlige pjat!!

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-07-05 13:12
Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 110 point
Dato : 23-07-05 13:17

Jeg undskylder meget, jeg ikke lige er så klog på hvor man diskuterer...
Dit indlæg er taget til efterretning!

//IAH

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-07-05 13:18

Tak Iah Det er jeg glad for at høre

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-07-05 13:19

www.kandu.dk/dk/tip/11904

det er vist den her gang hælden vand ud af ørerne over manglende point, der har affødt det ævl du hentyder til i de 4 tip du linker til, Toupie.

Det er sgu da sørgeligt, at nogen går så meget op i det pjat, at man ligefrem sætter :X sådan nogen i et nyt tip, fordi man ikke får toppoint.

Vorherre bevares

mvh dova

Kommentar
Fra : netper

Dato : 23-07-05 13:21

Noget skal drengen vel brokke sig over, havde han fået 5 stjerner havde det vel også været galt *G*

Per

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 13:22

Er det ikke blevet fast kotyme at balladetråde foregår i week-ender

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-07-05 13:26

Dova, ja det er sørgeligt men det er endnu mere sørgeligt at der bliver diskuteret i Tip

Netper, det troe jeg nu ikke du har ret i

Refi, det må være kedsomhed så

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 13:26

dova - Det har squ ikke noget at gøre med manglende point. KUN at folk har så lidt hjerne at de ikke er i stand til at vurdere et tip uden hensyntagen til hvem tipskriveren er. Tipskriverens navn HAR intet at gøre med Tippets kvalitet og bør derfor ikke influere på vurderingen. iah´s brok skyldes udelukkende at jeg i en tråd gjorde opmærksom på hvad der er lovligt og ikke. Det plejer du jo selv at gøre med stor glæde, se selv hans henvisning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 13:29

"arne"

Hvad folk giver af point er "folks" egen sag - uanset årsagen - det er nu engang vilkårene.......

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-07-05 13:31

Arne, der kan være andre grunde til at dit Tip bliver lavt vuderet, fx. at folk ikke spiser fisk måske?! Men at lige netop du kommer med 2 Tip der absolut ikke er Tip, skuffer mig Man kan måske godt sige at Tippet om ikke at diskuterer i Tip er et regulært Tip, men brugt i denne forbindelse gør at det ikke længere er et Tip .........bare min mening ........og du burde vide bedre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-07-05 13:31

Fik Arnes tip ikke 3 stjerner? Det da en god score eller huh?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 23-07-05 13:34

Kan vi på et seriøst plan ændre tonen og stoppe med at svine hinanden til?
Da mennesker ikke altid er enige, kunne vi da i det mindste, skrive pænt og sobert her i kan.du.
Da der er ytringsfrihed under ansvar i dette land, skal vi nok tænke før vi skriver, injurier kan vi ikke bruge til noget.
En betragtning.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 13:35

Jo tedd, jeg er heller ikke spor utilfreds med det, blot at folk ikke kan finde ud af at vurdere et tip efter dets kvalitet, men KUN efter HVEM der har skrevet tippet. DET synes jeg er forkert. Andre har sagt det samme. Så det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-07-05 14:23

Tjah hvis folk virkeligt havde vurderet dit tip efter hvem der havde skrevet det, tror du så du havde fået 3 stjerner, Arne? Reelt aner du ikke noget om hvordan folk bedømmer tips, medmindre du er synsk eller paranoid!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 14:27

tedd - som skrevet gav de 3 første bedømmere 4 * og de sidste 2 gav 0 og én. Det har intet med synskhed at gøre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-07-05 14:29

arne.jakobsen

Hvis jeg nu havde haft mulighed for at bedømme dit tip.
Hvor mange stjerner skulle jeg så havde givet?
Bogen/opskrifterne, som du henviser til har de sidste par måneder været gratis i div. supermarkeder.
Jeg har den selv.

Du er og bliver et tudefjæs

Kommentar
Fra : netper

Dato : 23-07-05 14:33

ans *Griner*

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-07-05 14:33

Tja tedd jeg tror arne.jacobsen er det sidste, altså paranoid, da han ikke vil være sig selv bekendt længere.

Jeg fik denne smøre fra ham:

Nu bruger du TIP til debat, det er ikke meningen. Men hvad har min opførsel med TIP at gøre? Har du eller andre kommentarer til min opførsel iøvrigt, er det jo ikke igennem TIP dette bør diskuteres. Tip bør vurderes på deres indhold. IKKE andet. Jeg har også set at DU har lagt et TIP, der KUN fortæller om en arne.jacobsen fra et andet plenum, der er blevet bortvist fra dette plenum, og DU tillader dig at mene at det MÅ være mig. Pas nu på at dine 2 hjerneceller ikke kolliderer for ofte, de KUNNE tage varigt skade.

P.S.: Jeg hedder IKKE arne.jacobsen. Der var en profil på Kandu sidste efterår med det Nick, men han blev smidt ud. Så mon ikke det er den samme.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-07-05 14:34

Gu er det da sørgeligt - og Dova har ret

Arne, du starter selv med at hælde vand ud af ørene (ude i tipsektionen) - og klandrer derefter de efterfølgende to tippere for ikke at være seriøse*L*

Desuden er det er jo langt fra første gang, at du ævler i tipsektionen. Jeg husker særligt den gang du ligefrem befalede "den" bruger du havde observeret havde givet nul stjerner til et af dine tip - om at kontakte dig pr. mail

Så jo Arne, det handler i høj grad om, at du tror du skal styre, hvad andre foretager sig på kandu..

Ud af alle dine tip - vil jeg gætte på at ca 40-45% er en gang ævl!

Du er og bliver et tudefjæs AJ

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-07-05 14:35

Så har det noget med paranoid at gøre! At een gav dit tip 0 stjerner kan da skyldes meget mere end personfnidder! At lægge et link til en kogebog mener jeg ikke har noget med tips at gøre! Det kan enhver da google sig til hvis de nu ikke ved, hvordan man behandler torsk! Hvis du derimod havde kommet med et tip om hvordan man laver fisk så det smager som svinekød ville jeg straks ha givet det 5 stjerner!

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-07-05 14:42

Hej Toupie
tak fodi du har oprettet tråden og har fået sat gang iden, ellers havde jeg nok selv oprettet en tråd.

AJ.
Nu skal du kraftdigsmed holde din forbandet kæft.
du skaber dig som et lille pattebarn som ikke har fået sin vilje.

når du laver et sådant tip, og for at jeg kan bedømme det optimalt, skal jeg jo første hente en opskrift
stege den forbandet fisk, spise den hvis jeg overhovedet orker, og så derefter give dig point (stjerner)
efter hvor godt den smagte. dette er helt ude i hampen.
derfor kan jeg og vil jeg give et sådant tip NUL stjerner.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 14:43

tedd - det er noget ÆVL. Hvis tippet var så dårligt, ville de 3 første ikke have givet 4 *

Der findes masser af eksempler på at folk bare lægger et link UDEN kommentarer og alligevel får *'er

Der er også masser af brugere der IKKE gider selv at søge sig frem til de gode sider, men er taknemmelige for at få Links serveret på et sølvfad. Og dette indenfor alle emner/kategorier.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-07-05 14:46

arne.jakobsen

Du er ikke 5 * værd.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 23-07-05 14:47

"Står i her i lømler?" - "FARFAR!?" - "Der er kun ÈT sted vi kan afgøre dette!" - "Du mener da vel ikke....!?" - "JO! Lige præcis!!" - "ASBJØRN RIS'S WRESTLERSKOLE!"

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-07-05 14:49

http://www.kandu.dk/dk/tip/11216

Dette var en griner AJ

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-07-05 15:05

http://www.kandu.dk/dk/spg/71123

denne tråd tillod jeg mig lige at bruge til at komme med et par venlige henstillinger.

Ignorér unødvendigt ævl og kævl!

Det, tror jeg, er det bedste "våben", når der er nogle, der ikke har tænkt sig at opføre sig som et voksent menneske med respekt for andre.

Som man i min barndom (og måske stadig) fik at vide - ignorér, når du bliver drillet.

Så er det ikke sjovt længere.

Sådanne personer bliver provokeret af respons i samme tone, som de selv bruger, og det får ingen ende!

Hanne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 23-07-05 17:42

dk - din lille ½-hjerne. Det er jo netop det jeg mener: Hvis du IKKE har en skid kendskab til emnet, så undlad at bedømme tippet. Der er jo ingen der tvinger dig til at afgive en bedømmelse af et tip du ikke har viden til at bedømme.

At jeg bliver modbydelig og kalder dig en ½-hjerne, skyldes udelukkende DIT svinske sprog i din kommentar til mig.

Hvem er du? At du synes du har ret til at bruge et sådant sprog om mig?

Fy for helvede hvor dit sprog stinker.

Hanne - Du har ret, men ALLE der har kommenteret denne tråd, ELSKER den slags bøvl. Ellers havde de for længst lært at tie tingene ihjel. Som en Kandu'er sagde i efteråret: B.T.I = Bør Ties Ihjel.

Uanset hvor meget FOLK SIGER at det er træls, kommer de alligevel ind igen og igen og igen, og puster til ilden. Så den der med at de synes det er træls???? Nix'en De synes det er sjovt.

Nogle af dem er KUN små drenge, der NYDER at være i Ilden. Andre er bare for dumme.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-05 18:58

Øeh... jeg kigger sgu langt efter 'Madlavning' i dette spørgsmål. Ikke noget jeg bli'r mæt af i hvert fald

Personligt synes jeg at iah skal have påængårnø for dette svar : http://www.kandu.dk/dk/spg/71138#770233

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 19:02

Fisk er sundt - spis fisk mindst een gang om ugen..........

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-07-05 19:41

Molokyle, personligt syntes jeg du har ret

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 23-07-05 23:09

Nu er diskussionerne overstået og det er tid til at lukke. Tak for svaret Iah og tak til alle Jer andre også...

Fortsat god weekend

Kommentar
Fra : iah

Dato : 24-07-05 08:09

Det er mig der takker. Jeg kom jo uforvarende til at starte hel postyret.

Tak til alle (næsten ) for en god debat og rigtig god weekend...

Venlig hilsen Iah