/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad skal I lave i weekenden?
Fra : Keldd
Vist : 559 gange
100 point
Dato : 22-07-05 22:49

Den sidste måned har jeg skullet begynde at male huset, men så var det for varmt, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal bruge af undskyldning nu, men jeg finder hele tiden på noget der er mere interessant, nu er det f.eks. weekend, og nej male gør jeg ikke,det er noget af det mest kedsommelige jeg ved, så hvad skal I lave?? Jeg tror jeg vil rende rundt og fotografere, så må det dumme malerarbejde vente, øh igen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 22:52

Jeg skal dele points ud

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 22:53

Jeg skal montere bagagekasse på min scooter, anmelde nogle bøger der ligger og venter - og så måske Ballerup kræmmermarked

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-07-05 22:53

Godaften Keldd

Har du ikke fået malet det hus endnu??

Jeg er lige påbegyndt 3 ugers ferie og weekenden skal bruges på at gøre mig klar til 4 dages velfortjent "rekreation" på Hundige strand

// Toupie

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 22:53

Tedd> Bare send dem herover

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 22:54

Toupie> Hundige Strand? Der bliver sgu ligeså vådt hjemme i haven

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 22:55

Og så skal jeg savne en person der skal på camping!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-07-05 22:56

Hansen9, jeg har desværre ingen have men det kan regne alt det, det vil - jeg skal bare slappe af, læse bøger og forkæle mig selv ............meeeen selvfølgelig ville det da være bedst med sol

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-05 22:57

Gør som jeg...............................vælt malerspanden - uden maling, intet malerarbejde.
Men jeg skal bare rense tagrende, vaske fliser foran huset, lave lidt el i mit værksted,
fodre kaniner og Sibiriske mus eller hvad det er.
Og så var der noget andet som jeg ikke kan huske.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-07-05 22:57

Jeg er sgu ked af det hansen9, at jeg ikke fik lavet et fødselsdagskort til dig, men her :

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-05 22:57

Jeg ska' holde ferie

..evt. kmigge poå hundevæddeløb i Hedehusene sammen med maj_britt ..eller tage til Aarhus og banke tedd ned i blog'erne, drikke creamygirl og hendes nye kæreste under bordet eller noget ..og måske besøge Mangorossa (..formerly known as : Mango) i Hundslund ??? Who knows ?

</MOLOKYLE = FERIEBARN>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-07-05 23:02

Toupie:
Hundige Strand, ja så håber jeg at vejret bliver godt, men det er da lidt langt væk hjemmefra.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-07-05 23:03

Keldd, det er meningen det skal være halvlangt væk hjemmefra

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 23:04

Langt hjemmefra? Sjælland er da en miniputø! Kom til Jylland min dreng så snakker vi om afstande!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 23:07

Tedd> På tværs eller på langs ???

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-07-05 23:09

Jeg skal splitte computeren ad i morgen, jeg skal til at være lovlydig, og ikke mere køre med en crackversion af XP.
Æv, og alt det der skal køres ud og ind og hvad ved jeg.
Man kan købe en "ærlig " version af XP for 685kr.,men så skal man købe noget hardware ved siden af,jeg måtte selv vælge, så jeg fik et fint nyt sort tastatur for 20kr. ved siden af, så nu er jeg inde på dydens vej, men den crackversion har også drillet længe. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-07-05 23:13

Keldd, det lyder da rigtigt fornuftigt

Jeg vil gå i drømmeland nu.....sov godt og drøm sødt alle kanduer.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-07-05 23:15

tedd:
Ja den er god med dig, jeg har ingen pas.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 23:16

Keldd> et tastatur til 20 kr.? Æh, hvad kan det bruges til - lommeregner?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 23:16

En "ærlig" version af microsoft? Såvidt jeg ved har Bill stjålet alt fra andre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 23:17

Er Sjælland ikke med i Schengen samarbejdet?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-07-05 23:18

Toupie:
Hvem har lyst til at være fornuftig? Det er da noget af det mest røvkedelige jeg ved.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-07-05 23:21

hansen9:
Nej, den er god nok, så'n et stort et med alle dem man trykker på og alsånoget.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 22-07-05 23:22

Keldd

Jeg skal til fødselsdag. Min nevø bliver 30 år. Det starter i morgen kl 17:00 og slutter næste da ved ca. 6:00 tiden.
Det er i København.

Vil du med ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-05 23:26

Keldd - du kan få et endagsturpas bare du ta'r lidt perler (glas) med derover.
Men husk nu endelig, at man ikke må smide perler for... øh mange steder.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 23:27

Keldd> Skaffer du toldfrie smøger?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-07-05 23:29

ans:
Jeg må ikke gå i byen med piger, jeg ikke har præsenteret for min storesøster,
men jeg er da glad for at du spurgte.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 23:30

25 millioner svin emesen Og fluer!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 23:31

Jeg er faktisk Christianshavner! På Tværs Hansen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-07-05 23:31

hansen9:
Min storesøster bliver stiktosset, hvis jeg plejer omgang med dem der ryger.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 23:35

Tedd> Den forstod jeg vist ikke

Keldd> Godt man ikke har en storesøster (hmm, men 2 døtre)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 23:37

Jeg skal på rygsæksferie i Londons undergrund!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 23:39

Oooppss London - er du livsforsikret?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 23:43

Jep jeg får 10 jomfruer ved min side og kommer i paradis hvis jeg dør, hansen9

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 23:45

Ok, så ville jeg godt med. Men jeg var i London i foråret

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 22-07-05 23:46
Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-05 23:52

Keldd

Så tager du bare din storesøster med, hvis hun må !!!!!!!!.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-07-05 23:56

ans:
Nej, hende vil jeg ikke have med, hun bliver bare sur når vi sidder og kysser i krogene.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 22-07-05 23:57

Jeg skal bare sidde foran skærmen og så trykke på F% så jeg kan score nogle af de 20.000 point Tedd vil af med i denne weekend, så jeg håber på lidt regnvejr.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-07-05 00:08

Jeg er nød til at forlade scenen, så godnat alle
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : gasmanden

Dato : 23-07-05 00:18

Jylland .......... er det ikke kun en halvø ??????

spørg bare ????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-07-05 00:27

Ja, jeg skal så på fisketur lørdag, vist oppe i nærheden af Thyborøn eller sådan cirka deromkring

Citat
Jep jeg får 10 jomfruer ved min side og kommer i paradis hvis jeg dør

hva'e tedd

er du sådan lidt "skabs-muslim" under oplæring, siden du kun er nået til 10 jomfruer......det plejer da at være 40 stk for en rettroende

mvh dova

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 23-07-05 01:45

Har tænkt på. Hvilken belønning får en kvindelig muslimsk selvmordsbombernår hun bliver martyr. X antal jomfruer. Næppe-da homo/lesbisk mennesker heller ikke er acceptable i den muslimske verden.Men hvad er så motivationen?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-07-05 06:11

Godmorgen Keldd

Det er noget forbasket ævl, at morgenstund har guld i mund. Den har sq dårlig ånde!

Tja, hvad skal jeg bedrive i weekenden. Jeg kunne jo vælge at se på, at Tedd får pointmavepine i løbet af weekenden

Men vælger i stedet at fise i min seng nu, efter at min kæreste har holdt mig
vågen hele natten

God weekend..

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 23-07-05 06:59

Jeg vil BANKE min ældste søn, når han står op, hans mobil vækkede mig kl. 5!!!!!!!!!! og når jeg vågner, så vågner hunde også, og så VIL de ud

Molo, tjek lige her: http://www.kvf-dogracing.dk/ løbet i morgen er aflyst, ÆV.

Der er løb igen d.12 og 14 aug.........og 14 aug. SKAL jeg derud, fordi der er mine små tyttebøvser nemlig på ferie med deres far

Jeg vil prøve om jeg kan få mit nye slægtsforskningsprogram til at gøre som jeg vil have, sidst jeg prøvede, der blev min knægt på 10 udnævnt til at være min far? sikke noget rod. Om jeg begriber sådanne snedige programmer.

Jeg kunne også sy de der Yogioho ( eller er det Dragonn-balls) dragter, jeg har lovet mine tyttebøvser længe. Sun-go-han hedder den ene vist, han har en SEJ dragt i orange og den anden, hvad filen hedder han, det har jeg glemt, han har lilla dragt. Stoffet er købt, så måske..............det regner nemmerlig herude på landet, så symaskinen og pcen var da gode bud på en week-end........

Og god morgen til alle.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-07-05 09:12

Hm, ja godmorgen alle, det ser noget trist ud vejret, men det passer meget godt til mit humør.
I eftermiddag bliver der lukket ned for det ydre samfund, og internettet, når jeg lægger ny XP'er ind, jeg tør slet ikke tænke på alt det bras der skal lægges ind ved siden af, æv.
Creamy, jamen tillykke med din nye kæreste, jeg har været lidt væk fra KanDu, så en del væsentlig er jeg gået glip af,
ser det ud til. Gennemtæsk ham engang imellem, så han lærer at kende sin plads.
maj_britt
Selvfølgelig skal du gennembanke dine unger, men fortæl lige os måbende KanDuer hvad en tyttebøvs er,
jeg kan ikke lige finde sådan een i dit menageri.

Jeg har det lidt bedre nu, så god weekend igen Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 23-07-05 10:02

WHAT keldd, kender du ikke Prop og Berta?

De der små skovvæsner, de hedder tyttebøvser, de ligner til forveksling mine de små unger
De har hvertfald tykke maver.............og sjove hoveder

Uheldigvis opdagede jeg at den ældste knægt ( ham der skulle have tæsk) eddermane er større end mig, så jeg måtte nøjes med at række tunge af ham. Oz F*****s at de unger vokser mig over hovedet.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-07-05 11:21

Jaeeøøhh jeg skal bare til kræmmermarked i glostrup.
rygtet går at man kan købe høreapperater for 2 øre.
Og da jeg er mega fattig, vil jeg nøjes med en freebie rygsæktur i københavns metro.
Men det gi'r sikkert spænding nok

Synd med alt det man ikke når, hundiesild og så'en. Men så er der jo det gratis mega-tagsæl-sildebord i Gilleleje havn søndag,
http://havnefest.com

Måske skulle jeg vente med metro'en, til efter sildene

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-07-05 11:25

maj_britt:
Du må lære at få den store til at stå stille medens du afreagerer på ham, inden han går ud og
tjener penge til dig.
Ja, så ved vi hvad tyttebøvser er.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 23-07-05 11:55

Jo, men han står sandelig stille, jeg kan bare ikk nå op og stikke ham en dåmmeflad.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-07-05 12:09

Maj_britt, kan du så ikke bare hoppe op og bide ham i knæet?

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 23-07-05 12:33

Jo sq, der var løsningen, det burde næsten give 14 point.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-07-05 12:39

Maj_britt, det plejer at virke for mig

Natmaden, jeg skal nok fortælle dig hvormange Hundigesild du er gået glip af, når jeg kommer tilbage igen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-07-05 13:37

Og så var der den om fluen der led af storhedsvanvid! Da den kom drivende på ryggen ned af københavns havn råbte den " Op med broen ".

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-05 18:43

maj_britt -> Tjekket !

..men der kommer vel en løbsdag i nærmeste fremtid?

..efter d. 01-08-05

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 23-07-05 19:08

ALTSÅ, Molo, læs tråden, der er løb igen:

KALLERUP VÆDDELØBS FORENING
HAR HERMED FORNØJELSEN AF AT INVITERE DIG OG DINE HUNDE TIL DE DANSKE MESTERSKABER I HUNDEVÆDDELØB ÅR 2005.

MESTERSKABERNE AFVIKLES I WEEKENDEN DEN 12. TIL 14. AUGUST PÅ KALLERUPBANEN I HEDEHUSENE.

Og så er vi afgang..........

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-07-05 21:44

Kandu kører igen, og det gør min computer også, pokkers til cirkus, men jeg mangler at lægge alle de rådne programmer ind og al så'noget.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-05 22:26

Hvis ikke jeg har reddet mig et job inden da, så ses vi maj_britt

</MYNDEKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 24-07-05 19:07

Tak for svaret ans:
Og så håber jeg du spørger (rolig mit lille hjerte) en anden gang.
Du er sød ans.
Hilsen Hilsen
Keldd. Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-07-05 19:12

ans er et godt menneske ..kan jeg skrive under på Keldd !

>/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-07-05 19:23

Fint molo.
Keldd

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 24-07-05 20:08

Sild var der mange af, jeg var der bare ikke [snøft]

Og stranden, den var vel så våd at , man kunne spare, at hoppe i køge bugt

Var søndagen god ? Ja jeg kom til at sove den væk

Ja det var så den week-end

God bagweekend.
Natmaden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-07-05 20:32

Tak Keldd

Vel er jeg et godt menneske, som molo skriver.

Jeg har da givet molo FF'er

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-07-05 08:45

Keld når du har lagt dine programmer ind og det kører fint - så lav en fuld backup,
enten med Ghost eller Drive Image.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-07-05 11:28

Eyvind:
Jo tak, men jeg har ikke forudsætninger for at gøre som du siger,
der skal lidt flere dessinger til. Det er vel programmer der laver de back up,
Men skal de så brændes eller hvordan?
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-07-05 00:08

Jeg laver en brugsanvisning til dine to disketter, fra Drive image.