/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows Messenger
Fra : Oerum50
Vist : 467 gange
120 point
Dato : 09-10-02 22:19

Hvorfor kan jeg ikke sende og modtage filer på messenger, det har jeg
kunne før opdatering. v.h.Oerum

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 130 point
Dato : 09-10-02 23:52
Kommentar
Fra : Oerum50

Dato : 12-10-02 23:23

Hej summer. Min messenger fungere godt nok. Det jeg ikke kan få den til er at sende og modtage filer.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 12-10-02 23:38

Hej Oerum,

hvilken version af Windows bruger du?

og har du en firewall installeret?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Oerum50

Dato : 14-10-02 01:29

Svar til Starup.
Windows XP og Norton internet Security 2003. Har prøvet at slå Norton S. fra og Xp's firewall er slået fra. >Jeg fatter det ikke??? Jeg ved at den jeg sender og modtager med også har slået det hele fra. Jeg har prøvet flere andre på min messenger liste med samme resultat. m.v.h Oerum

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 18-10-02 01:03

fik du i forbindelse med den omtalte opdatering skiftet din router.....eller noget andet som står mellem computer og internettet

Kommentar
Fra : Oerum50

Dato : 18-10-02 01:07

svar til e.p. nej m.v.h frank

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 18-10-02 04:39

Hej Oerum!

Hvis ikke du har gjort det, skal du tillade cookies både i browser og din firewall, du bør også angive messenger-adresser som sider du har tillid til begge steder; men det har du jo prøvet ved at slå firewalls fra.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 02-10-03 07:52

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Godkendelse af svar
Fra : Oerum50

Dato : 02-10-03 21:31

Tak for svaret summer.