/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kan ikke logge ud af kandu
Fra : den_nysgerrige
Vist : 252 gange
20 point
Dato : 22-07-05 20:21

Jeg kan ikke logge ud, når jeg vil forlade kandu. Hvorfor kan jeg ikke det ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 22-07-05 20:24

Det er fordi den gemmer dine cookies. (det har du nok bedt den om)

Hvis du absolut vil ud skal du slette dine cookies (dem der hedder kandu)

Godkendelse af svar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 22-07-05 21:04

Tak for svaret refi. Det har jeg bare aldrig skulle før.
Det er derfor jeg ikke fatter det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 21:11

Selv tak
Men det har nu heller ikke den store betydning om du logger ud eller ej.

Kommentar
Fra : den_nysgerrige

Dato : 22-07-05 21:11

Jeg har nu slettet cookie og slettet alle temp filer, og kan stadig ikke logge ud.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 21:16

Nej for nu har du jo logget ind igen og dermed gemt en ny cookie - prøv selv at se efter.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 21:17

Mareridt!! Tænk ikke at kunne logge ud fra Hotel California!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 21:18

Hvad skal vi gøre - melde dem kan vi vel ikke......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-05 21:21

Så genstart din comp.
Ellers kan du indstallere Firefox www.mozilla.org og logge på kandu fra den - så tabes den forbindelse der er med Internet Explorer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 21:28

Helt oppe til venstre under Brugerservice står der Log ud! Hvis du ikke bruger den er du vist nærmest permanent logged på pga cookies!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 21:32

Selvom de bruger den "tedd" er det ikke sikkert du kan logge ud

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-07-05 21:36

Hmm.....så kan man logge sig på fra en anden computer så er man da logget af, altså indtil næste gang man logger på

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 21:38

Har lige brugt min metode! Jeg skulle logge på igen!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 21:41

Du snyder "tedd" - du gemmer ikke cookies

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-05 21:46

Firefox browser................er som at bruge en anden comp.
Man kan også være flere om samme comp og logge på Kandu med hver sit nick og password.
Mig og mine skitseofrene venner gør det da.
Hilsen
e.c / Emesen / Emesen. / Eyvind

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 21:50

Har sat småkager til her!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-07-05 21:51

Du afslører alle tricksene Eyvind/emesen