/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Hvordan bliver jeg assurandør??
Fra : bergmand2004
Vist : 11696 gange
100 point
Dato : 22-07-05 19:41

Hvordan er den nemmeste måde at blive assurandør? Blive elev først? Hvad tjener en assurandør cirka?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-07-05 19:48

Her er lidt læsestof...og det giver dig nok mange gode svar.

http://kortlink.dk/ug/wqg

mvh
jakoe

Kommentar
Fra : hans_ussing

Dato : 16-08-05 15:48

Hej Bergmann

Hvis du vil høre en historie fra virkeligheden er du velkommen, jeg har selv væres assurandør i 19 år. Så give mig lige et svar.

Hilsen
Hans

Kommentar
Fra : bergmand2004

Dato : 17-08-05 14:42

Gerne...

har snakket lidt med et par af de store selskaber og de siger man bare skal søge alm assurandør stillinger og så tage uddannelsen på forsikringsakademiet ved siden af, men i næsten alle stillingsopslag vil de helst have folk med forsikringsuddannelse og erfaring...
hvad er dit råd til hvordan man bedst for "foden" ind hos en af de store selskaber?

kan oplyse af jeg er 26 år har taget htx og merkonomfagene virksomhedsøkonomi, nationaløkonomi og erhvervsjura 1 + 2

er butikschef i et supermarked og har været inden for detailhanden på fuldtid siden 1999 så har haft en del kundekontak...

på forhånd tak

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 21-01-06 20:38

Hvis du har råd til at arbejde på ren provition kan du altid få job hos IF, du møder bare op på et af deres centre...

Så er du indenfor branchen, mens du søger hos nogle af de mere seriøse.

De giver dig også en viden i privat forsikringer.

Peter