/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
GTA San Andreas
Fra : LaraBoobs
Vist : 439 gange
200 point
Dato : 22-07-05 18:05

Hey....

Har lige købt San Andreas til Pc og kommer hjem og prøver at installer den men installations siden kommer ikke engang frem og har prøvet op til flere gange? Har også læst Manualen og der siger den:

You must have Administrator privileges to install and play Grand Theft Auto: San Andreas.

Det kan jeg ikke helt forstå?

Hjælp mig please?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-07-05 18:09

Så åbner du denne computer, og dobbelklikker på drevet hvor CDèn ligger, somregel D-drevet.
Så er der en fil der starter opsætningen/installationen, måske hedder den setup eller install.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : LaraBoobs

Dato : 22-07-05 18:12

palle...

Faktisk gider Cden ikke engang at køre men den prøver.... Det er som om der er noget der blokker den for at installer spillet på computeren :S

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 22-07-05 18:37

Måske din firewall? eller en muligvis kodning på CD'en?

Accepteret svar
Fra : geu

Modtaget 210 point
Dato : 22-07-05 19:01

Det er da fordi du kun er bruger og ikke Administrator af din PC. Prøv og gå ind i din Brugerkonti og se om du ikke er begrænset bruger.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 22-07-05 19:04
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-07-05 20:15

Jeg tror såmænd det bare er et fingeraftryk, der hindrer den, prøv at tørre den af (Indefra og ud)
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : LaraBoobs

Dato : 26-07-05 18:24

Tak for svaret geu.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 27-07-05 17:29

Var det som var galt??