/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvilket program til visitkort?
Fra : Tobster
Vist : 2519 gange
27 point
Dato : 22-07-05 17:04

Jeg skal have lavet nogle visitkort i en fart...

I hvilket program kan man lave de flotteste visitkort hurtigt?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-05 17:08

http://www.adobe.com/products/photoshop/main.html her skulle du kunne hente et godt program

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 22-07-05 17:14

Øhhh..... kan man finde skabeloner der til brug i adobe-programmer...???

Jeg søger et program hvor der er en færdig skabelon man kan bruge... Dvs jeg gider ikke til at sidde og makke med størrelsen osv....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-05 17:15

Micorsoft publisher / PowerPoint er gode programmer til formålet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-05 17:18

nej der er desværere ikke skabeloner i photoshop, men som Eyvind skriver er publisher også et godt bud

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 37 point
Dato : 22-07-05 17:25

avery design pro (du skal lige først oprette dig som medlem - giver ingen problemer og du bliver ikke overrendt med spammails)
http://www.avery.dk/dk1/downloads/design5.jsp

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 22-07-05 17:30

Jeg vil tilslutte mig hcma programmet er nemt at arbejde med, og de fleste steder kan du købe deres produkter, eksempelvis udstandsede visitkort så det hele arbejder sammen

Kommentar
Fra : findovia

Dato : 22-07-05 17:43
Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 22-07-05 18:02

findovia

Det er bare ikke i en fart

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-05 18:34

Er det
fancy visitkort
proff-look
lige ud af landevejen.

Du kan evt. kombinere PowerPoint og etiketter i word

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 22-07-05 18:48

San Serif er også en mulighed

Mvh.
Seipe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-05 19:29

har du nogen programmer selv du måske bare skal have en "fidus" til ?????????

skal der være billede/ tegning på kortet - eller blot skrift ???????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-05 20:51

så hastede det nok ikke så meget alligevel

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 22-07-05 23:38

Jeg har et logo, og så skal der bare lidt tekst på og så'n....

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 22-07-05 23:49

så brug avery's program, som netop er beregnet til dette.

Godkendelse af svar
Fra : Tobster

Dato : 24-07-05 13:03

Tak for svaret hcma. Det virker jo fortrinligt!