/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HD plads ved DVD brænding Nero
Fra : jnvejen
Vist : 728 gange
100 point
Dato : 22-07-05 16:07

Hvor meget plads græves det, at brænde en dvd film på ca 4 gb med Nero (nerovision express,har 25 gb plads men ved konvendering fra avi
til dvd format kommer der en meddelse at min HD er fuld.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 16:12

Det er rigelig plads - det er ikke det der er problemet

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 22-07-05 16:17

prøv at disfrakmenterer din pc, dine klynger er højst sandsynligt for spredte

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-05 16:28

Denne comp >marker C:>h-klik>egenskaber>hvor meget plads er der.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-07-05 17:55

Du kan også vælge at sende log-filen til nero: http://www.nero.com/eng/support.php
Af den skal det fremgå hvad der gik galt.
Men er det fordi der er for lidt plads på dit drev C kan du indstille Nero til at bruge en anden harddisks drev som midlertidigt lager.
Men det kan også være du har valgt at gemme dine tidligere "Nero projekter", så det er dem der fylder op på harddisken, men så skulle drev C jo ikke vise 25 GB fri?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-05 18:52

Denne comp >marker C:>h-klik>egenskaber>hvor meget plads er der
Skriv lige hvor meget plads den viser.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-07-05 20:13

Computeren er nok gået ned, efter den er fyldt op, eller måske gået op (Til de evige jagtmarker), efter jnvejen er gået ned (Efter øl)
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : jnvejen

Dato : 24-07-05 13:41

Efter disfrakmentering og geninstalation af programet, er det iorden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-07-05 13:54

Jamen, så er alt jo godt og tak for at du svarede tilbage, altid dejligt med respons