/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DVD RIPPER!
Fra : JacobS.
Vist : 544 gange
200 point
Dato : 22-07-05 15:14

Hey

Jeg vil gerne overføre mine dvd film over til VCD.
Så derfor vil jeg gerne have et program som kan rippe en dvd over til vcd.
Programmet skal være gratis eller også en demo version som man kan have i 14 dage.
Jeg har prøvet demo programmer som kun vil rippe 30 % af dvd´en så dem gider jeg IKKE!!!

På forhånd tak

JacobS.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-05 15:26

http://www.sikkopi.dk/dvd-tools.htm dette skulle gøre det

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 22-07-05 15:28

nej de duer ikke - jeg har prøvet dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 15:29

Her er da lidt

http://www.com-http.com/

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 22-07-05 15:31

den er da ikke gratis? man skal betale for at bruge den - der er ikke engang en prøve

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 15:32
Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 22-07-05 15:34

der er da heller ikke en prøve version?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 22-07-05 15:36

kan ikke forstå den ikke virkede, jeg bruger den tit, men så prøv denne www.labdr.com/dvdx

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 22-07-05 15:37

siden kan ikke vises

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-05 15:38

ja ja om igen, det hjælper nok hvis jeg skriver rigtigt www.labdv.com/dvdx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 15:47
Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 22-07-05 15:47

det der dvd wizard pro gør at man kun kan gøre 10 %

Er der ikke et godt gratis program eller en trial som holder nogle uger?

Og Nordsted1: jeg har prøvet det program - er ikke godt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 15:49

Du kan jo ikke forvente at et gratis program også skal være "godt"

Det er det de andre lever af.....

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 22-07-05 15:51

Refi: Jeg kan kun lave 30 % af filmen

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 22-07-05 15:53

hvorfor kan jeg ikke forvente det?

Man kan godt få gode antivirus programmer som er gratis!

så prøver vi noget andet. Jeg har prøvet en trial af et program som hedder Magic dvd ripper.

MEN min prøve tid er udløbet. Kan man få et program sådan at den ikke kan regristere at programmet har være instaleret på maskinen før? Jeg har prøvet regcleaner

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 22-07-05 15:54

men okay

Så forlanger jeg nu kun at det ER en prøveversion!

MEN! - den skal kunne lave en dvd færdig og ikke kun de der %

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-05 16:05
Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 16:08

Så kan du prøve denne - den er GRATIS

http://www.dirfile.com/freeware/dvd-to-avi.htm

Men hvis din film er for lang er det jo ligegyldigt hvad du laver - så må du overburne eller bruge større CDer.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 22-07-05 16:10

bortset fra at det skal være til VCD

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 16:14

Det har ingen betydning - den skal jo konverteres først.
avi og vcd fylder næsten det samme.
Men hvis din film er på mere end 80 min. kommer du under alle omstændigheder i klemme.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 22-07-05 16:52

hmm.. gerne komme med nogle flere forslag - ingen har været gode endnu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-05 17:03

eller også er du for kræsten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 17:06

Hvor store er dine film da ? Hvor mange timer og minutter. ?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 22-07-05 17:50

jeg har en på 88 min. men det gør ikke noget at den er på 2 skiver.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 17:54

Jeg forstår ikke helt hvorfor du så vil gøre det - men ok

Brug DVD Rip N' Burn fra det link jeg gav dig. Det er nok det nærmeste du kommer.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-07-05 18:06
Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 22-07-05 22:08

JacobS tror at du godt kan lægge det der med % på hylden og give nogle point ud... du kan ikke holde det gående med at sige programmerne ikke virker.. jeg sidder selv og tester dem af lige nu.. de virker, alle sammen!

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 24-07-05 16:12

find dvdshrink der kan du piller alt det væk du ikke vil ha med vis du nu kun vil ha dansk undertekst og ikke vil ha alle de under menuer med så du kun har menuen og filmen eller brug dvdshrink.32 den laver en ful backup af din dvd og du kan godt fjerne de undertekster du ikke vil ha med det bliver gemt i ISO format så det er lige til og gå til og det fylder ikke mere ind højest 4.3-4.5 GB så den kan ligge på en alm dvd.

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 25-07-05 11:59

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-07-05 12:28

Håber du kan få glæde af det, for du var da godt nok en hård nød at knække