/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Mafia spil stopper og retunere til Windo~
Fra : hebo2000
Vist : 281 gange
20 point
Dato : 09-10-02 20:07

Når spillet har loaded 2/3 af "Sarah" stopper det og sender mig tilbage til windows. Er der nogen der har det samme problem, - ved hvad jeg kan gøre? Er der mulighed for at springe det nivau over? Har ellers ikke haft problemer med spillet. Kører windows 98 second edition og direct X 8.1.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 09-10-02 21:13

har du hentet de nyeste opdateringer til spil, OS og grafikkort ??

Accepteret svar
Fra : nocom

Modtaget 30 point
Dato : 09-10-02 21:58

Hej
Jeg havde samme problem, el. lignende, i GTA3. Det hjalp, da jeg gik ind på grafikkort producentens hjemmeside, efter den sidste nye driver til spillet. Nu kører det bare. Selv om maskinen måske er ret ny, kan driverne sagtens være op til et år gamle.
Mvh
Nocom

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-10-02 22:28

"hebo2000" <hebo2000.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:y6_o9.87108$Qk5.3955199@news010.worldonline.dk...
> Når spillet har loaded 2/3 af "Sarah" stopper det og sender mig tilbage
> til windows. Er der nogen der har det samme problem, - ved hvad jeg kan
> gøre? Er der mulighed for at springe det nivau over? Har ellers ikke
> haft problemer med spillet. Kører windows 98 second edition og direct X
> 8.1. elige"
liv.

Du kan hente savegames her for at springe over:
http://dlh.net/chtdb/chtindex.php?lang=eng&sys=pc&match=Mafia

Mvh. Thomas

Kommentar
Fra : hebo2000

Dato : 10-10-02 09:50

Er der nogen der ved hvor jeg henter nye drivere??? Jeg har kigget flere steder med er usikker på hvordan og hvilke.

Kommentar
Fra : hebo2000

Dato : 10-10-02 10:38

Og hvad er OS - hvordan ser jeg hvilket grafik kort der er i computeren. Ved godt det er nogle lidt elementære spørgsmål... men håber der er en der kan hjælpe!

Kommentar
Fra : hebo2000

Dato : 10-10-02 10:59

Nu har jeg hentet de nyeste drivere til grafikkort - det gør desværre ingen forskel... andre gode forslag???

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 10-10-02 11:07

Hej Hebo,

OS = Operativ System, i dit tilfælde Win98...

har du fundet ud af hvilket grafikkort du havde?

du ku' vel ikke prøve at køre dette program, så vi ka' finde ud af hvilken BIOS og Bundkort du har... "Bios Wizard"... -->
http://www.motherboards.org/files/programs/bwz-rel.exe

når du så har åbnet Bios Wizard... og kørt run, og save... vil den kreere en tekstfil "bwz.txt"... her ka' du så kopier følgende, som i eksemplet her nede under... ind på siden så vi ka' kigge på det...

f.eks. er det her et resultat fra mit ASUS bundkort med Bios Wizard... -->
---------------------------------------------------------------------
BIOS Manufacturer : Award Modular BIOS v6.0
BIOS ID : 01/04/2002-I815EP-TUSL2-C
BIOS Date : 01/04/02
BIOS OEM Signon : ASUS TUSL2-C ACPI BIOS Revision 1011
BIOS ROM Size : 256K
Chipset : Intel Solano 815/EM rev 2
Super I/O Chip : Known super I/O chip is not found
---------------------------------------------------------------------

programmet er hentet fra denne side... -->
http://www.motherboards.org/moboidtools.html

hvor mange Mb ram har du i computeren?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : hebo2000

Dato : 10-10-02 11:12

Jeg iler med info:

PnP Version : BIOS currently supports latest version 1.0
PCI Version : BIOS currently supports latest version 2.1
PCI IRQ Routing Table : BIOS currently supports this feature
Enhanced Disk Drive
Specification : BIOS doesn't support this feature
DMI Version : BIOS currently supports latest version 2.3
ACPI Version : BIOS currently supports latest version 1.0
APM Version : APM BIOS not installed. It has been replaced by
ACPI
Booting From CD-ROM : BIOS currently supports this feature
Supports ESCD : BIOS currently supports this feature
Can be Updated (flashed) : BIOS currently supports this feature
Can be Shadowed : BIOS currently supports this feature
BIOS Chip in Socket : BIOS currently supports this feature
Supports Selective Booting : BIOS currently supports this feature
Supports LS-120 Booting : BIOS doesn't support this feature
Supports ZIP Booting : BIOS doesn't support this feature
Supports Network Booting : BIOS currently supports this feature
BIOS Manufacturer : Award Modular BIOS v6.00PGN
BIOS ID : 06/21/2001-8363/A-686B-6A6LMSN9C-00
BIOS Date : 06/21/01
BIOS OEM Signon : REV Q8.1
BIOS ROM Size : 256K
Chipset : VIA 82C305 rev 3
Super I/O Chip : VIA 686 found at 0h:7h:0h

jeg har 256 MB ram