/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Lir til mobilen
Fra : gril
Vist : 542 gange
399 point
Dato : 22-07-05 12:14

Jeg har lige fået en Sony Ericcon K750i og er total glad for den det kan jo næsten ALT men jeg er ikke så tilfreds men den afspiller der lækker på den til at afspille mine mp3 nummer med. Så jeg ville høre jer om der ikke findes en anden afspille til den og om i ikke har nogle links til hvor man kan downloade andet Lir til mobilen

Kommentar
Fra : ReneAunsbjergNielsen

Dato : 22-07-05 12:17

>>men jeg er ikke så tilfreds men den afspiller der lækker på den til at afspille mine mp3 nummer med. <<

Den linie må vi lige have igen gril??

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 22-07-05 12:19

kan du tro http://zedge.no/ og opret dig som bruger så kan du få alt hvad hjerte begær gratis bruger selv siden med stor glæde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-05 12:20

http://www.mobile9.com/ er et tip fra en anden kandu bruger

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-07-05 12:28

ReneAunsbjergNielsen: Lækker drejer sig nok ikke om en pige, men er nok ordet ligger.
Ja ja, de unge mennesker. LOL
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 199 point
Dato : 22-07-05 13:34
Kommentar
Fra : ReneAunsbjergNielsen

Dato : 22-07-05 13:42

you got that right palle

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 20-01-06 01:09

Tak for svaret alimak.