/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Film: Hundehvalpen Silver
Fra : cobran
Vist : 1499 gange
120 point
Dato : 21-07-05 22:29

jeg leder efter et sted på nettet hvor man kan købe filmen silver "med dansk tale", den er delt op i 4 afsnit. Jeg har 2eren og 3eren - så er der en her der ved hvor man kan købe de 2 andre afsnit?

**Silver filmen. Den hvor Silver skal være med til at samle en gruppe vilde hunde og kæmpe imod bjørne som akkabooto i Alaskas skove.**

Mvh. Cobran

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 21-07-05 23:35

prøv evt video netto ??
De har da det meste ?

de var ellers gode, jeg så dem som barn

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 21-07-05 23:56

heh ja det gjorde jeg oz som barn men for tiden har jeg haft lyst til at se den igen :D jeg syntes den var fed

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 22-07-05 00:03

øv kan ikke rigtig finde den der :S har du andre ideer?

Kommentar
Fra : fnug72

Dato : 22-07-05 10:08

prøv her: http://www.axelmusic.dk/
her kan du finde næsten alt!

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 22-07-05 13:12

hehe ja men næsten er ikke godt nok :D ej men kan stadig ik finde filmen :S øv øv

Accepteret svar
Fra : eskild8720

Modtaget 120 point
Dato : 22-07-05 13:27

Hejsa cobran
Ser ud til at det er scanbox som har udgivet den i sin tid,har fundet en svensk og japansk udgave,prøv selv at læse lidt om de forskellige indlæg.
Gå ind på google skriv hundehvalpen silver(uden www. og dk eller com) så kommer en masse muligheder frem.
Ser ikke ud til at den er på Dansk.Men en masse fanklubber.
mvh eskild

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 17-03-06 00:11

Tak for svaret eskild8720.

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 17-03-06 07:09

velbekomme håber at det hjalp dig.
God weekend
eskild

Kommentar
Fra : ejay1982

Dato : 23-10-06 12:36

Det er muligt at købe den danske udgave på dvd nu på www.moviezoo.dk eller www.dvdoo.dk Jeg er ikke sikker på det er muligt at købe vhs'erne mere