/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke til mig :o(
Fra : hansen9
Vist : 411 gange
12 point
Dato : 21-07-05 21:51

Hvorfor har jeg været med til at ønske tillyke og hejse flaget på Kandu.dk når folk har været med i et år????
Jeg havde været med i et år den 6. juli - hvem bemærkede lige det)))
Nå, men det går jo nok, jeg er vant til at være overset. Så jer er overhovedet ikke stødt.......

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 22 point
Dato : 21-07-05 21:54

Ehm.... jamen så tillykke da

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-07-05 21:54

med din 1 års dag på Kandu

Godt at Kandu har sådan nogle gode brugere, så bliv bare et år længere .......men helst mange flere

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-05 21:56

Nordsted> Tak skal du have, rart også at høre fra nye seriøse folk. Men også dejligt at søde Toupie pludselige vågnede af sin tornerose-søvn

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-07-05 21:58

Hansen9, tror da bare du trænger til at få pudset brillerne på dit kønne ansigt.....jeg har da været vågen længe

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-05 22:01

Toupie> Nå, du har heller ikke set mit ansigt.....
http://www.albertslundradio.dk/~dansktimen/ole.html

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-07-05 22:04

Og hvad var der så lige galt med min udtalelse?? ..........bortset fra at du ikke bruger briller

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-05 22:05

Toupie> At jeg bruger briller.......
Gammelt billede.......

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-07-05 22:07

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-05 22:10

Og jeg synes det er flot at jeg var 45 i 2003. Jeg er lige fyldt halvtreds - går sgu da lidt hurtigt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 22:10

forsinket herfra også - det er da også FRÆKT at have "fødselsdag" på en onsdag

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-07-05 22:11

Citat
Jeg havde været med i et år den 6. juli - hvem bemærkede lige det)))

Det var du selv opmærksom på

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-05 22:11

Ooops, det vidste jeg da ikke da jeg meldte mig ind.......

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-07-05 22:12

ja ja godt med dig...............men med de 50 år -det er jo ingen alder og husk på at det er sindet der afgør alderen og ikke den s.... dåbsattest

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-05 22:13

Ans> Ja for jeg sad hele dagen og ventede på alle de sædvanlige lykønskninger. Næste år laver jeg 50.000 ligegyldige poæng, men så bliver jeg vel mebærket

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 22:13

Kommentar
Fra : Touren

Dato : 21-07-05 22:21

Tillykke med det ene år på kandu, og de 50 år på bagen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-07-05 22:21

Ja brugerne er jo forskellige.

For mig er det ligegyldigt hvornår den ene eller anden bruger/profil er registreret på kandu.

Nogle elsker at gøre opmærksom på sig selv.

Det kan være fødselsdag, "startdato" på kandu, se hvor mange point jeg har m. v.

hansen9

Du skal nok blive mebærket, hvis det er det du ønsker

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-05 22:23

Sad lige og ville lave en liste over alle de gode venner jeg synes jeg har fået på kandu.dk - uden egentlig at kende dem. Men det er jo jer der gør det sjovt at være her ( ingen nævnt - ingen glemt ). Og så er der desværre nogle få som kan ødelægge den gode stemning en gang imellem.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-05 22:26

Ans> Det var slet ikke det som det handlede om. Jeg har bare set så mange tråde hvor man tjekker folk og siger "Tillykke med et år" eller "Du har været med i en uge, velkommen". Så fik jeg lyst til at lave lidt sjov her op til weekenden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-07-05 22:29

hansen9

Det skal du da også ha' lov til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 22:30

også forsinket til ans med de lidt over 2 år - ;-D

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-07-05 22:30

Humor er en sjov størrelse

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-05 22:31

Jeg lader denne smalltalk køre til imorgen, og man behøver bestemt ikke holde sig til emnet. Tag bare en hyggelig torsdags-smalltalk. Der skal jo nok komme en weekend smalltalk imorgen - om ikke andet så fra Molo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 22:32

æævv - molo snakker jo bare med sig selv

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-07-05 22:35

Hey Hansen og tillykke med det første år

Når nu du selv sådan giver tråden fri, må jeg da lige her inden sengetid fortælle om vores "nye" huskammerat...
Vi har nemlig fået rotte. I køkkenet og ....ja...på loftet. En enkelt rotte, der terroriserer hvort hjem. Hvis der er nogen af jer, der har set "mus i eget hus" ved I hvad jeg taler om....
Det er SÅ ULÆKKERT at have en rotte der, hvor man har mad. Og kors hvor sådan et bæst stinker... ADR FY FØJ.... Den spiser af hundens mad og gnaver i soklen på vores køkkenskabe.....
Så jeg vil da sætte pris på lidt trøst - nu hvor det er opmærksomhed, der deles ud af i denne tråd

Vaxen

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-05 22:36

Mirit> Du plejer da ikke at være den, der lader andre få et ord indført

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-05 22:37

4. april havde jeg da også været på i 1 år

Men næh nej hansen9 - du huskede ikke min 1 års dag, nå

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-05 22:39

Camillamoster> Ooopsss - sådan går det. Nu ødelagde du mit ellers gode humør. Tager du imod en undskyldning

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-05 22:39

vaxen - dit lille pus dog - det syyynd for dig!

Dræb det bæst og der kommer ikke flere, trust me!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 22:40

hansen9 -

Camillasmoster - også forsinket til dig - ihhh nu dukker alle dem op man ikke lige havde set - det er da heller ikke til at holde rede i

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-05 22:41

Njohh, så skidt da, da jeg er i godt humør - det er jeg faktisk altid.......næsten. Jeg kan bare ikke huske, hvornår jeg sidst ikke var det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 22:42

vaxen - med tiden bliver den tam - så kan den få sin egen madskål og dit eget bad - og så sidder du der og hygger dig med den på skulderen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-07-05 22:42

Jamen.... Vi har prøvet at dræbe udyret... Den nægter at dø!!!!!!

SUK....

Den er..... Udødelig..... Eller.... måske klog... Den VIL ikke gå i fælderne lige meget hvad, vi putter i dem.....

Snøft....

Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-07-05 22:43

Miritdk>>> GYYYYYYS.... Den er så KLAM!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-05 22:43

Tak tak - det er alt for meget hi hi

til dig også!

Her synger jeg fødselsdagssang for dig - 1 år og 50 år. Prøv lige og hør:

Hanne

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-05 22:44

Vaxen> Slå den endelig ikke ihjel. Der kommer bare hundrede familiemedlemmer til begravelsen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-05 22:45

Min far har banket ét af de bæster i hjel med en kost.

Men han er også mere vedholdende end uhyret

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-07-05 22:48

Hanne>> kunne jeg lige låne din far?

>Kuldegys-smiley<

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 22:48

Bvadr - kan I så lige finde et sødere dyr at snakke om - gyyyyyyyyyyyser med Camillasmoster og vaxen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-07-05 22:49

God weekend uanset om der er, har været eller snart en "årsdag"

Hilsen ans

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-07-05 22:50

OOOPS... så er der vist film man kan sove til på TV2... Hygge allesammen... jeg går nu til køjs og overlader huset til Richard Rotte....

Endnu engang tillykke til dig hansen9...Og forsinket til dig Hanne...Og alle de andre, der er blevet glemt

Vaxen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-07-05 22:50

Åhh Hansen, hvor er det syyyynd for dig! ..Forøvrigt havde jeg set du havde kandu fødselsdag - og ennda også lavet en tillykketråd til dig
Hellere overvåget end overset, som man jo siger...thi hi!

Desværre havde kandu et af de sædvanlige nedbrud, så jeg kom desværre fra det igen. Kan du tilgive mig?!

Hmm, 50 år?! Jeg troede du var meget yngre *L*

De 50 årige kan da være gode nok. Faktisk bliver mange mænd mere besindige og forsigtige med alderen..

Citat
Tre mænd på henholdsvis 25, 50 og 75 år har reddet sig i land efter et skibsforlis. På en nærliggende ø sidder et par smukke kvinder.

Den 25-årige: "Der er jo ikke længere end, at vi sagtens kan svømme derover."

Den 50-årige: "Lad os nu lige vente og se, om ikke de opdager os først."

Den 75-årige: "Hvorfor skal vi helt derover, når vi kan se dem herfra?"

Ønsker dig liiige tillykke med din næste føsda'. Så er det gjort - og jeg behøver ikke tænke på en fødselsdagstråd, når den tid kommer

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-05 22:51

Den sad på måtten udenfor vores lejlighed.

Sæt min mor åbnede døren og kræet indtog hele huset - føj for en b....b.!

Men Jensen er snarrådig! Ud i bryggerset lige ved siden af, og hente en kost. Den havde lugtet lunten - hvis den ellers kunne overdøve sin egen hæslige hørm - den stod klar i den anden ende af gangen. Hvis den havde kunnet tale, havde den sagt. "Du kan bare komme an, do".

Den fik et ordentligt dask af den gamle og faldt ned i trappeskakten til kælderen. Dér stod nogle sække, hvor udyret troede, den var i sikkerhed. Men den kendte ikke Jensen, HA!

Uha, jeg får gåsehud

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-05 22:54

Creamygirl> Den dag jeg ikke kan tilgive dig hvad som helst, så har jeg et problem. Ok, lige den med de 50 - var den nu nødvandig?????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-05 22:55

Tak miritdk da

Ja da, vaxen - Jensen er på vej! Han er altid klar til udrykning, når nogen har brug for hans hjælp!

Han er søj, den Jensen!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-05 22:57

Hi hi, den var go'! creamygirl

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-05 22:59

Og må vi i den forbindelse sende de varmeste hilsener til alle på Grønland, Færøerne og Kandu og ønske tillykke med dagen!

Pyh, så er den klaret for det næste år...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-05 23:00

Sig mig en gang - er I alle gået i seng???

Jeg sidder lige og snakker!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-07-05 23:01

Nej, den var ikke nødvendig Hansen*G* - men jeg huskede pludselig, at da jeg fyldte år, da kom du med en kommentar i min fødselsdagstråd...

Noget med en plan B

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 23:01

hører dig klart og tydeligt camillasmoster

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-05 23:03

Roger over

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-05 23:04

Jeg syn's det rungede lige lovlig meget, når jeg trykkede på "Send Indlæg"...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 23:08

du sendte for kraftigt moster - kandu faldt ud her ( ikke engang løgn)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-05 23:10

Den der med rotten minder mig om et afsnit i Vores værste år, hvor Al Bundy får besked fra sin læge om at stresse af ved at anlægge en køkkenhave! Der kommer så een kanin i den have der snupper alle afgrøderne og det ender så med at Al springer hele kvarteret i luften, men kaninen overlever selvfølig!

Osse et herfra til Hansen

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 21-07-05 23:13

Nej, nu bliver jeg altså rørt. Alle de tillykker. Det var selvfølgelig ikke derfor jeg startede tråden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 23:13

Al Bundy - husker nogen den med aircondition anlægget (tysker) ?????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-05 23:15

Var det ikke Rommels aflagte fra ørkenkrigen, mirit?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 23:16

hansen9 - vel var det så

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 23:19

jo sådan noget lignende - lol

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 21-07-05 23:20

Hmmmm tedd - hav hav - hva' mæ maj? Hva' har hansen, som jeg ikke har?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-05 23:35

Sorry Hanne! med dagen og rotten

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-05 23:37

Hvad Hansen har og du ikke har? Tjah det jo smalltalk og ikke biologi det her?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 23:39

tedd .........dirty thinking

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-07-05 23:40

Miritdk, sådan er Tedd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-07-05 23:40

En rotte er sq da ikke (ret meget) ulækker vaxen!!

Minder egentlig lidt om et spidsnæset marsvin (med laaang hale ) men at sove i samme hus som én?! ..Det ville jeg godt nok betænke ved..

http://www.kortsagt.com/pics/nynytt_rotte.jpg

Synes du også, at slanger er ulækre og klamme?!
Hvis ikke, så anskaf dig en stor en af slagsen. Det er nemlig fødekæden du skal koncentrere dig om, når vi taler om bekæmpelse..Slangen bliver først et problem, når rotten er spist..

Sov roligt vaxen..thi hi *S*

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-05 23:43

Rolig nu piger! Kan jo ikke gøre for jeg kun har een hjernecelle til deling mellem to hoveder!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-07-05 23:45

Tedd = realist

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 23:46

giver toupie ret

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-05 23:48

Så jeg tisser altid gennem en si - just in case!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-07-05 23:49

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 21-07-05 23:52

pjat, den 16/6-2005 havde jeg været i 3 år... men fik jeg brev fra dronningen??? nope... men put , i det mindste regner det.. dohhh

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 21-07-05 23:54

Du er da også altid så positiv Melander

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-07-05 23:54

endnu et forsinket til Melander

(han KUNNE ikke lade være med at give lyd hvad ???? )

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-07-05 00:43

Tillykke til hansen9
Tillykke til Camillasmoster
Tillykke til Melander

................................................................

til alle de andre oversete fødselarer - jubilarer m.m.
---------------------------
Jeg har da også altid ønsket mig et brev fra dronningen

<\\Benny

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-07-05 00:46

til hansen9 med jubilæum og føs'da og til alle de andre der også føler sig overset

mvh dova

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-07-05 01:02

Maange tak! bennymanden

tedd - åkæ åkæ, men nu er jo smalltalk, æ ou - så man kunne jo aldrig vide

Lige nu er jeg det svageste led - godnat!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-07-05 01:03

det

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-05 08:05

Ingen Nævnt,Ingen glemt
http://alb2620.dk/tillykke

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 08:35

Natmaden> Nu du nævner alb2620.dk så er første kvartal af 2005 altså slut

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-05 08:55

hov-hov ! du må have læst forkert

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 08:59

Næh, det tror jeg nu ikke........

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 22-07-05 09:22

Jamen tilllykke fra mig også

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-05 09:25

Det bliver nu ikke helt nemt at bevise. hæ-hæ !

Skønt med dynamiske websider

Min hovedpude kalder,så jeg vil smutte.
Hav en god dag.
Hilsen Jørgen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-07-05 10:02

Jamen så et te'løk her fra Grenaa
Søren

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 22-07-05 10:05

¨du må da godt nok have et kedeligt liv, når du holder øje med hvor længe du har været medlem af kandu!?! Jeg har ingen anelse om hvor længe jeg har været medlem

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-07-05 10:11

nullerbullerpige -> siden den 11. november 2003

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-05 10:12

Det har du da været siden 11.11.2003 nullerbullerpige

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 10:18

nullerbullerpige> Der kan du bare se - du har folk til det grove

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 22-07-05 10:49

Hvis I keder jer, så kom og leg hokuskrokus i min have

Jeg tager gerne på week-end, ungerne kan filme, når I arbejder, og jeg kan godt se overrasket ud, når jeg vender tilbage...........

Det bliver næsten som at være i tv.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 10:49

Natmaden>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-05 10:58

telykke
.................... ...........................tilllykke

Ps. Hvem er "hansen9" .....................er det en her fra Kandu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-05 10:59

..et forsinket tillykke hansen9

Altid en fornøjelse at krydse klinger med dig i div. tråde

Jeg har været så opslugt af mit arbejde de sidste par måneder, at min deltagelse hér på kandu.dk er gået betragteligt ned. Jeg har sidste arbejdsdag i dag, så dét ska' der snart blive lavet om på

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-05 11:03

ans ->
Citat
Nogle elsker at gøre opmærksom på sig selv.

..har du nogen bestemt profil i tankerne?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 11:04

Hæhæ, tusind mange tak alle sammen. Nu må vi vist hellere få lukket denne tråd inden den bliver for stor

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-05 11:10

..hei hei heiiiii hansen9. Jeg er slet ikke færdig med at gøre opmærksom på mig selv!

Ps. Hvis du hører om en ledig EDB-stilling det offentlige, så fly mig STRAX en emil. Min praktikperiode på Hovedbiblioteket slutter som sagt i dag.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-07-05 11:17

Molo

Skal du så til at kede dig igen

hansen9

Jeg kan godt huske, hvornår du havde fødselsdag

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 11:42

Molo> Har sendt dig en emil

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 22-07-05 11:48

hansen 9 ! mvh/Balcanard

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 22-07-05 11:54

Og selvfølgelig også til alle I andre

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 22-07-05 12:00

Nåh, du ku' nok mærke vibes'ene, hva' Balcanard

Fredagshilsen
Hanne

Godkendelse af svar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 12:20

Tak for svaret Nordsted1. (Du svarede først)

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 22-07-05 12:23

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab---------->sov over mig ,,,,sikken larm......ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
hansen9 med al festivitas

steen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-07-05 13:13

hej hansen9

takker, bukker og skraber, mange tak for point

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-07-05 23:18

Hansen9, jeg er da én af de 5 der har købt dit spørgsmål.....skulle jo lige se de sidst ankomne svar - du ku jo nemlig ikke vente med, at lukke til jeg havde tid!!!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-07-05 23:24

Undskyld Toupie, men når en tråd runder 100 indlæg er det måske ved at være tid at stoppe. Jeg refunderer da gerne hele det point du måtte ofre på sagen

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-07-05 11:16

Hansen9, tak men det behøver du ikke skrev det kun fordi jeg så du, i en anden tråd, havde kommenteret, at der var 5 der havde købt dit spørgsmål ......og så ville jeg da lige give mig til kende ...og du kan da ikke gøre for, at jeg ikke havde tid på arbejdet til at være på Kandu